Gå til innhold

Hvordan skal dere fortelle nyheten?


*Litefrø*

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg skal sy en t-skjorte til storebror og brodere "Jeg blir storebror i mars 2013" på den,...

 

Skal dere gjøre noe spesielt ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi var i Danmark på ferie da jeg fant det ut:)

Så etter positiv test nr 1, så dro jeg å venninna mi ut for å kjøpe nr 2. Kjøpte også med smokker, flaske og øl som ble pakket inn sammen med testen:)

Og overraskelsen ble stor da den blivende far så 2 positive tester:D

 

Ikke klarte vi å holde oss til besteforeldrene heller, så de fikk vite det via telefon^^

Men tenkte å lage en liten ramme til de der jeg limer inn UL bilder og skriver: Gleder meg til å treffe dere<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her har vi fortalt det til familien og til noen venninner. Men har kjøpt t-skjorte til prinsen hvor det står jeg skal bli storebror, som jeg tenkte jeg skulle ta bilde av han med og legge it på FB :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fortalt det til mine foreldre ennå, men har veldig lyst til å holde det hemmelig til etter ultralyd å få storebror til å gi et brev med ultralydbilde i.Men tror kroppen min vil avsløre meg innen den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare foreldrene mine som vet noe ennå.

Har bursdag ved 12 uker, så har egentlig lyst å invitere alle venninne mine på kalas og sprette sjampisen over den gode nyheten:)

Lurer på om jeg skal lage kake til familieselskapet med baby til pynt også:)

Tips mottas med takK!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å skaffe t-skjorter til jentene mine med tekst " jeg skal bli storesøster!" og "jeg skal bli storesøster igjen!". De skal reise alene med fly til besteforeldrene i september, da er jeg ca 14 uker på vei. De skal da ha på seg t-skjortene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...