Gå til innhold

Når kjente der spark utenpå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husler ikke helt når det var sist gang , lurer litt ?

Er 15+ 2 men kjenner bare at den rører på seg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjente første gang i uke 17,men det var ikke kraftige greiene.har ikke kjent det så mye siden.kjenner inni hver dag..

Skrevet

Jeg er snart 21 uker og kjenner det kun innvending. Har mye polstring på magen, så det har nok skylda.

Men det er heftig med liv inni der, så håper ikke det er lenge til mannen også kan kjenne lillegutt :)

Skrevet

18 ca. samboer uke 20

Skrevet

Nr 1: i uke 19, morkaka foran

Nr 2: i uke 17, morkaka bak

Nr 3: i uke 17, tror morkaka bak, ul neste uke

Skrevet

Ååh da er det ikke lenge til jeg kjenner da :) gleder meg til det ! Jeg kjenner masse bevegelser men ikke spark :)

Gjest xbibbi
Skrevet

Uke 19 så jeg at han sparket igjennom magen:P

Kjente liv siden uke 15. Har morkaka forran.

Skrevet

Jeg kjenner nå spark/bevegelse utvendig daglig, 23+4. Første gang jeg kjente utvendig slik at jeg var sikker på at det var spark, var i uke 22. Kan ha kjent enkeltvis spark før den tid - litt usikker.

Skrevet

Kjente og så det godt først ca 23+0, har morkaken foran :)

Skrevet

Kjente det godt utenpå i uke 20. Kjente det bare svakt utenpå før det i uke 18 og 19.

Hun sparket til under fotballkampen på tv, og jeg ble varm i fotballhjertet mitt ;)

Samboeren min kjente det også men ikke før i uke 21 :)

Skrevet

Her kjente jeg helt tydelig spark og kraftig bevegelse i slutten av uke 18. Da kjente jeg og kjæresten det samtidig i senga. Jeg kjente det innvendig - han utvendig. Helt fantastisk følelse! Siden da har det vært kraftige bevegelser hver dag, men spark utenpå er litt vanskeligere å kjenne. Er nå 20+1.

Skrevet

Må bare tilføye at vesla sparket pappa i ansiktet i går kveld da han la kinnet inntill ;) Det var en stolt pappa hehe (23+4)

Skrevet

Ca uke 21 tror jeg? Her morkaken foran , nå uke 24 kjennes det veldig godt:)

Skrevet

Jeg kjente mine for første gang i går. Har også kjent i dag. Uke 19.

Skrevet

uke 17:) Så det vel utpå uka etterpå ca. Har lite fett på magen og har to små der inne :)

Skrevet

kjente med hånda første gang i dag (16+6) men har kjent bevegelser innvendig i mange uker :)

Skrevet

For ca 2 uker siden, er nå 25+3. Da følte jeg plutselig godt med liv , også fikk kjæresten jammen kjennedet samme rett etterpå. Kooooooselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...