Gå til innhold

Januar/februar baby? Levanger, verdal?


Mamma1g

Anbefalte innlegg

Er det noen flere som har termin januar, februar eller mars i levanger, verdal området? Jeg har selv termin i slutten på februar og har nettopp flyttet til verdal. Hadde vært veldig hyggelig å komme i kontakt med flere som venter barn rundt denne tiden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har termin i begynnelsen av februar, og bor på Skogn :)

Har fra før av en sønn på 3 år, og vi har også bodd på verdal. Hvor bor dere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Så moro da =D Vi flytter til fleskhus 1 august. Jeg flytter opp fra Fredrikstad, men hjemgården til samboeren min er på Skogn =) Er snakk om delovertagelse av gården, så kan være at vi flytter til Skogn rundt juletider =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja! kom til Skogn :)

Så kanskje vi havne på samme barselgruppe!

Formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja, må prøve på det =)

Hadde vært moro å havnet på barselgruppe med noen på samme alder, så det passet bra ;D

 

Formen min har vært overraskende bra=) Ingen problemer med kvalme eller andre slitsomme plager. Eneste jeg har hatt litt for mye av er hormoner :P Humøret svinger litt vel mye opp og ned. Har også begynt å få vondt i ryggen og er mye trøtt og sliten, men alt7 i alt trives jeg veldig godt som gravid =)

 

Hva med deg da? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, kom til skogn ;)

 

Formen er litt så som så.. Sliten hele tide, og vondt i bekkenet. Så er spent på resten av svangerskapet:P

Så her sitter jeg i min myke sofa og nyter strikking og tv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, hørtes ikke like godt ut det nei! Får satse på at det blir bedre i løpet av svangerskapet, og om annet at det ikke blir noe værre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...