Gå til innhold

Noen som har vært i Disneyland i sommer og har tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser alene med en på 7 år i august. Takknemlig forstås og tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være lurt å kjøpe buffe på forhånd. Kan brukes på restauranter i Disney og på Disney hotellene.

Vi stod en time i kø, før høysesong. Så ikke spis når alle andre spiser.

Avslutningsshowet er kanonbra. Så prøv å få en god plass foran slottet en av kveldene minst. Folk stiller seg opp to timer før.

Aller helst ville jeg droppet august og satset på september eller mai/juni.

Det er sykt mye mennesker der.

Skrevet

Turen er alt bestilt:) kjøpte dere billetter på forhånd? Er det vits å ha fast-pass til karuseller?

Skrevet

Jeg var der for drøye 14 dager siden. Vi kjøpte inngangsbilletter hjemme og sparte på den måten inn en voksenbillett:) Hadde kombibillett til begge parkene, men brukte ikke lange stunden i Disney studio før vi gikk inn i den andre parken. I år hentet vi oss fastpass billetter til de attraksjonene med lengst køer. Lurt, siden man da kan gjøre noe annet mens man venter. Synes det var mindre folk enn tidligere, men det er mulig jeg har vent meg til køene etter å ha vært der 16-17 ganger.

Skrevet

Takk for svar, men hva mener du med at dere hentet dere fastpass? Er Disney studios vært det? Med ei på 7?

Skrevet

Vi var i Disney studio for første gang i år og hadde med meg en på 6 og ett halvt år. Vi gikk fort over i den opprinnelige parken og mener vel at jeg ikke går dit igjen neste gang. Langt mindre enn den andre parken og ikke på langt nær så koselig, selv om det var veldig stas for 6 åringen å ha kjørt "rocking rollercoaster". Har du ikke vært i disneyland før, så anbefaler jeg å konsentrere deg om den opprinnelige parken. Altså. Man henter "fastpass" billetter i nærheten av de attraksjonene du vil ta. (står skilt) På fastpassbilletten står ett klokkeslett (f.eks 1700-1730) Da kan du gå tilbake ved det klokkeslettet og gå rett forbi den vanlige køen. Dette er gratis og gjør det slik at du ikke kaster bort dyrbar tid i kø.

Vi bestilte inngangsbilletter på Disneys offisielle hjemmesider og skrev dem ut hjemme. Slik slapp vi unna billettkø, men husk å ha med passene deres. Billetten er personlig og du må legitimere deg. Som sagt, det lønte seg for oss. Kjøpte 3 voksen og ett barn billletter og sparte inn den ene voksenbilletten. (mulig det var ett tilbud da vi bestilte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...