Gå til innhold

Er det mye tyveri fra slike uff containere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endel barneklær jeg skulle blitt kvitt og orker ikke og begynne og ta bilder og selge disse, men kunne tenkt meg og donert det i disse uff containerne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om noen stjeler fra de containerene ser jeg ikke problemet. Så lenge klærne kommer til nytte er det det samme for meg hvem som får dem.

Skrevet

må jo være ganske trengende for å stjele fra en uff container ja. ellers kan du jo legge ut i en "gi bort gruppe" på facebook, så kommer noen å henter det ganske fort tenker jeg;)

Skrevet

Eller hva med å gi bort til Blåkors dersom det er det i byen din? De selger videre i posesalg, og da til familier som nok ikke har så god råd. to gode formål i en handling

Skrevet

Var en artikkel i vg (eller dagblad?) i fjor om at romfomk stjeler fra uffconteinerne og bruker klærne som dopapir. Æsj!

Skrevet

Her jeg bor er det mange som stjeler fra småsamlerne.

Jeg puttet i en pose med en genser og noen sko, noen dager senere ser jeg tiggeren utenfor det ene kjøpesenteret sitter der med mine klær og sko..... jaja... da ble det hvertfall tatt i bruk selv om jeg ikke synes tyveri er greit....

rart dem har råd til tlf og ringe hele tiden når de må sitte å tigge.... å hvor får dem strøm til å lade tlf?

dette er rumenere...

Skrevet

De uff containeren vi har her er det veldig vanskelig å komme seg ned i. Så lenge containeren ikke er full og dermed bare åpne luken og ta nærmeste pose så tror jeg det skal være trygt å levere der.har nettopp fylt en hel slik container, hadde vel 20 svarte boss sekker med klær:s

Skrevet
Her jeg bor er det mange som stjeler fra småsamlerne. Jeg puttet i en pose med en genser og noen sko, noen dager senere ser jeg tiggeren utenfor det ene kjøpesenteret sitter der med mine klær og sko..... jaja... da ble det hvertfall tatt i bruk selv om jeg ikke synes tyveri er greit.... rart dem har råd til tlf og ringe hele tiden når de må sitte å tigge.... å hvor får dem strøm til å lade tlf? dette er rumenere...

Men er du sikker på at vedkommede hadde stjålet tingene da? De kontainerne blir tømt ofte, i alle fall her i Oslo, og en del av klærne (i alle fall av det som blir gitt til Frelsesarmeen) blir delt ut til folk som trenger det, andre ting blir solgt i butikkene deres. Det _kan_ jo hende at denne personen hadde fått klærne av hvem det nå var du leverte dine klær til...?

Skrevet

Står lapp på små samleren at det forekommer tyveri på den.

å har flere ganger sett at de går å putter armen inni der og fisker etter klær osv når dem er ferdig med å tigge for dagen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...