Siljemor90 Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Hei jenter! :-) Litt frustrert, detta er noe jeg har fundert på lenge, så nå tenkte jeg at jeg skulle spørre her, kanskje noen har tips :-D Lurer litt på bra bher. Jeg har vel helt normal størrelse på puppene, en b eller c skål, kommer litt ann på bhen. Men, de henger litt, så jeg vil gjerne ha en bh som løfter de, så de ser bra ut. men! Da blir det så upraktisk, for da detter de ut av bhen hele tiden! Så fort jeg bøyer meg fram, eller der bare har gått en loten stund med bevegelse, så er halve puppen på utsiden. Å det er veldig irriterende å måtte gå å rette på de hele tiden Noen som har tips? Vet om bra merker? Eller om jeg skal prøve en annen størrelse.. Hadde gjort livet mte lettere å fått en bh som holdt de der de skulle, samtidig som de så bra ut :-)
tre håpefulle Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 (endret) Etter at jeg oppdaget Marie Jo sine BH-er har jeg ikke kjøpt noen andre. De sitter så fint på. Samboeren min sier også at brystene mine ser mye finere ut i dem!! De koster jo noe mer enn H&M Bh-er, men til gjengjeld så gnager de verken her eller der. Jeg var plaget med å få røde gnagemerker i siden, under armene, der spielen stoppet, av desse billige H&M, Lindex etc.. Men ikke av Marie Jo. Jeg finner de ofte på tilbud i butikken og kjøper oftest da, siden jeg syns det er litt dyrt å bruke 800kr på en BH.. Men samtidig er det ikke så mye penger for noe en bruker hele tiden, og det er kvalitet, så den varer leeeenge!! . =) Endret 18. juli 2012 av Torill81
Vanililla Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Da bruker du feil størrelse. De aller fleste bruker faktisk fort stor størrelse rundt. Og for liten Cup. Gikk lenge rundt og trodde jeg var 75 D, det viste seg at jeg var 70 F...! Målte meg i en undertøysbutikk. Etter jeg først prøvde en Change BH kommer jeg aldri til å bruke noen andre. De koster mer enn hm, men er Så verdt det. Jeg fikk et helt nytt liv, ny hverdag! Det er virkelig som dag og natt og ha en som passer. Anbefaler å gå for en litt dyrere BH fra f.eks Change eller Triumph. Og prøv i butikken. Den skal sitte godt rundt så prøv å gå ned en størrelse på cm og opp i cupen.
Prins og prinsesse Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Anbefaler deg å gå på en undertøysforretning og be om hjelp til å finne rett størrelse der... Jeg fikk veldig god hjelp, og gikk fra en antatt 80 B til en konstatert 75 D Du er jo ikke nødt til å kjøpe BHen der heller, hvis du syns det blir dyrt - men du får noen tips sånn at du vet hva du skal lete etter... BH-merker kan være litt forskjellige i størrelsen. Her er noen av tipsene jeg fikk med meg: - BHen skal alltid festes på de ytterste hempene når man prøver den i butikken. Grunnen er at BHen vil gå litt ut etter hvert, og at man da kan ta i bruk de andre hempene etter hvert. - BHen skal ikke lage "dobbeltpupp" eller valker når du har den på. Hvis puppene hopper ut når du bruker BHen må du ha en større cup - og evt en størrelse mindre rundt....) - Selv om 75 kjennes trangt ut når du prøver f.eks 75 B, kan det kjennes helt annerledes ut med en større cupstørrelse. Det må prøves og feiles litt før man finner rett størrelse (og her kan helt sikkert spesialistene hjelpe deg ) Lykke til!
Roselilly Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Marie Jo og Primadonna er suverene i passform og komfort. Koster mer, men varer og varer og varer - og i tillegg er de fine Bl.a. "Det lille under" på Paleet i Oslo har dem.
CamillaJ Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har ingen spesielle merker jeg kan anbefale siden jeg passer helt fint inn i Cubus sine bh'er. Denne nettsiden hjalp meg hverfall med størrelseproblemet og håper den kan gi deg et tips eller to også! http://www.underverker.no/extra1.php
*SommerFrisk* Skrevet 19. juli 2012 #7 Skrevet 19. juli 2012 Da bruker du feil størrelse. De aller fleste bruker faktisk fort stor størrelse rundt. Og for liten Cup. Gikk lenge rundt og trodde jeg var 75 D, det viste seg at jeg var 70 F...! Målte meg i en undertøysbutikk. Etter jeg først prøvde en Change BH kommer jeg aldri til å bruke noen andre. De koster mer enn hm, men er Så verdt det. Jeg fikk et helt nytt liv, ny hverdag! Det er virkelig som dag og natt og ha en som passer. Anbefaler å gå for en litt dyrere BH fra f.eks Change eller Triumph. Og prøv i butikken. Den skal sitte godt rundt så prøv å gå ned en størrelse på cm og opp i cupen. Signerer deg! Change er og blir mitt eneste valg noen sinne. Jeg er 70 HH, og de bh'ene løfter og holder på plass! helt fantastisk!
Siljemor90 Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2012 Tusen takk for masse tips! :-) Litt letta over å høre at det antageligvis are er ett størrelseproblem, jeg har liksom gått rundt å tenkt at det ikke er noe håp, at puppene mine rett å slett er for fæle til å se bra ut
lillypie Skrevet 22. juli 2012 #9 Skrevet 22. juli 2012 Enig med flere over her.Etter jeg var innom change å fikk målt så fikk jeg et helt nytt liv! Brukte 75 D og følte at puppene bare fløyt over hele tida,men etter jeg ble målt og byttet til 65 E-F ble alt så mye bedre.Herregud for en forskjell.Anbefales på d sterkeste.
Siljemor90 Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 24. juli 2012 Hei jenter! Da har jeg vært å shoppa litt i dag, å jeg må bare si tuusen takk for tipsene! Kjøpte meg nå 75D istedenfor 80B eller C, å det er helt rått for en forskjell! Puppene ser fortsatt bra ut, men jeg kan bøye meg og bevege meg som jeg vil, de sitter fortsatt der de skal! Tar meg selv i å skulle rette på bhen hele tiden, å blir like gla hver gang jeg finner ut at jeg ikke trenger :-) Så deilig å ikke måtte gå å tenke på det hele tiden! Bare magen blir borte nå kan jeg jo gå i singleter igjen, uansett hva jeg skal :-) Ble bare helt vanlig cubus denne gangen, så får jeg teste ut noen av merkene dere foreslo senere, når økonomien blir litt bedre :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå