Gå til innhold

Hva syns dere om dette? (tatovering)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta en tatovering til snart. Jeg skal ta denne, men er bare nysgjerrig på hva dere syns :)

Jeg har en datter som jeg elsker over alt på jord, tenkte lenge på å ta en tatovering med navnet hennes, men har heldigvis slått det fra meg. Men jeg vil ha noe som betyr noe, noe som omhandler henne. Og jeg har helt fra hun ble født tenkt at for henne så er et fellesord som beskriver min kjærlighet til henne (ja, jeg vet, ganske klissete :) ) tid. Jeg gir all min tid til henne. Litt vanskelig å forklare kanskje, men min tid er det jeg gir henne og er all min kjærlighet, omsorg og støtte.

Så jeg tenkte å tatovere "TID" oppe på skulderen i vanlige bokstaver (ikke noe fancy løkkeskrift med masse dilldall rundt). Da skal den sitte på skulderen/nakken helt oppe på toppen hvis dere skjønner? Hvor Bh stroppen er.

Slik som denne, bare litt lenger opp på skulderen, litt på toppen.

Hva syns dere? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha
Skrevet

Det viktigste med en tatovering er at den betyr noe for deg :) Du har funnet noe som du vil ha som et symbol på båndet mellom deg og datteren din, og det synes jeg er flott.

Har to tatoveringer selv, og er i planleggingsfasen for den tredje ;) Den blir betydningsfull for meg av flere grunner, men jeg synes det er viktig å bruke tid på å finne ut hva man vil ha og hvorfor, og så være sikker på at man ikke plutselig endrer mening igjen.

Det du beskriver er enkelt, men effektivt, og vil være en link mellom deg og datteren din hver gang du ser den.

Dette er mine tanker når jeg leser innlegget ditt :)

Skrevet

Da ville jeg heller gått for navnet hennes tror jeg :) Samboeren min har en sånn diffus tatovering og bruker masse tid på å forklare betydningen av den til alle som spør. Og mange spør. Ikke alle man vil legge ut om slikt til heller. Så tenk på det også :) Evt kunne du tatovert en klokke/timeglass

Skrevet

Åhhhhhhh, sÅ harry!!!

Beklager, men du spurte.

Hva er det med disse (unge?) mødrene som har slikt behov for Å vise verden at dere eeeeeeeelsker barna deres?

Man blir ikke en god mor av Å tegne pÅ kroppen sin, man viser bare sin umodenhet.

Skrevet

Beklager, men jeg er enig med #5. Tatovering er harry - uansett. Og ditt forslag var jo bare merkelig i tillegg.

Skrevet

Jeg elsker tatoveringer, men det er godt man har forskjellig smak!

Jeg har ganske mange fra før og syns det er stilig med mye blekk :)

HI

Skrevet

Jeg elsker tatoveringer, og har mange selv (bl.a. halfsleeve), men synes idéen din var litt kjedelig kanskje? Samtidig tolker jeg det kanskje litt negativt? At hun bare tar tid på en måte. :P Jeg har tenkt på å tatovere en gammeldags klokke for hvert av barna mine med tidspunktet de ble født på. Da blir det en fin tatovering som betyr noe for meg, men ikke like "påtrengende" som navnene deres. Nå det er sagt, er det viktigste at det er noe DU har lyst på, og som betyr noe for deg. :)

Slik har jeg lyst på: http://29.media.tumb...ayvoco1_250.jpg

Skrevet

Jeg synes tatoveringer er kjempefint og har noen selv. Når jeg fikk lillegutt ville jeg ha en tatovering med litt av han i, i tillegg til at jeg lenge har ønsket meg en pen og elegant tatovering som går fra legg og ned på foten, så jeg tok det og bakte inn initialene hans og fødselsdato med liten skrift mellom to stilker, og det ble utrolig fint :) dersom jeg får flere barn, så er det plass til å føye til flere mellom noen andre stilker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...