Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Her vil ikke pappaen synge, og jeg skal innrømme at jeg ikke er flink, men prøver å synge en sang hver dag da. Babyen her er 9 mnd. Er superflink til å lese med de, men det blir jo ikke det samme som sang..
LittLykkelig Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Her synger han den der godnattsangen til fantorangen til sønnen vår n
LittLykkelig Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 ..når det er han som legger. Synes det er søtt, men synes ikke man skal presse noen til å synge hvis de ikke er komfortable med det helt greit at man har forskjellige ting man gjør med barnet.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 Han synger typiske barnesanger og egenkomponerte sanger i løpet av dagen, men synger sjeldent nattasang..
Kanutten83 Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 Her synger pappa'n nattasang, barnesanger i bilen, butikken, overalt egentlig, bare for å se gutta smile, le og bli med i sangen Han er heldigvis så sikker på seg selv at han bryr seg mindre om andre mener om hans sangferdigheter og stemme
2 hjertegull :) Skrevet 18. juli 2012 #6 Skrevet 18. juli 2012 Mannen min synes selv han er forferdelig tonedøv, og det stemmer forsåvidt Han nekter å synge forran meg, men jeg hører at han synger nattasang når han legger eldste
LuksusLiv Skrevet 18. juli 2012 #7 Skrevet 18. juli 2012 Jepp, det gjør han. Men det hender barna da sier at det ikke er nødvendig med nattasang i dag.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Nei. Han har aldri sunget en sang for barnet vårt. Men han leser høyt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå