Gå til innhold

Synger pappaen til barna nattasanger/andre sanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vil ikke pappaen synge, og jeg skal innrømme at jeg ikke er flink, men prøver å synge en sang hver dag da. Babyen her er 9 mnd. Er superflink til å lese med de, men det blir jo ikke det samme som sang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her synger han den der godnattsangen til fantorangen til sønnen vår n

Skrevet

..når det er han som legger. Synes det er søtt, men synes ikke man skal presse noen til å synge hvis de ikke er komfortable med det :) helt greit at man har forskjellige ting man gjør med barnet.

Skrevet

Han synger typiske barnesanger og egenkomponerte sanger i løpet av dagen, men synger sjeldent nattasang..

Skrevet

Her synger pappa'n nattasang, barnesanger i bilen, butikken, overalt egentlig, bare for å se gutta smile, le og bli med i sangen :) Han er heldigvis så sikker på seg selv at han bryr seg mindre om andre mener om hans sangferdigheter og stemme ;)

Skrevet

Mannen min synes selv han er forferdelig tonedøv, og det stemmer forsåvidt :P Han nekter å synge forran meg, men jeg hører at han synger nattasang når han legger eldste :)

Skrevet

Jepp, det gjør han. Men det hender barna da sier at det ikke er nødvendig med nattasang i dag. :P

Skrevet

Nei. Han har aldri sunget en sang for barnet vårt. Men han leser høyt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...