Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Min mann har en kollega på jobben som vi er bedt i brullup til. Min mann kjenner de som skal gifte seg, bruden er også en tidligere kollega av min mann. De omgåes og skravler på jobben, utenom det har de møttes på 3 fester eller noe. Jeg der i mot har aldri møtt dem. De skal ha brylupp i Damnark nå straks , da bruden er dansk. Vi har regnet litt på dette å det kommer til å koste oss rundt 5000kr (gave, transport, overnatting m.m), derfor syntes jeg det blir litt dyrt å reise til noen som ikke står oss nær, noe mannen er enig i. Hvor mange kroner bør vi gi dette paret? Vi tenker at vi skal gi dem en liten oppmerksomhet hvertfall. Men hva er passelig sum?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Synes det bør være en ordentlig gave selv om dere ikke er tilstede. Om det er venner av enten meg eller mannen (ikke helt nærmeste) gir vi ca 1000 kroner i gave - finner noe på gavelisten til rundt den summen. Så fra 700-1000 er min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå