Ranii Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Hei! Noen som vet hva man skal ha for en emmaljunga twin cross kjøpt i 2009, som er velbrukt men vært på service? den kostet vel 7499 kr ca da den ble kjøpt, men usikker på hvor mye man skal betale for en brukt vogn. Noen som vet og kan hjelpe meg?
gravid me nr 8 :-) Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 (endret) da er den jo 3 år gammel så rundt 3500-4000 kansje? Jeg fikk kjøpt emmaljunga fra i fjor til 3000 kr men,var nok bare heldig da Endret 18. juli 2012 av Lykkelig gravid :)
Ranii Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2012 Er ikke det mye for en velbrukt vogn i 3 år? den har gått noen mil kan man si men bra med tilbake mld syns du hørtes veldig heldig ut
*Idae123 Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Jeg tenker et sted mellom 2500-3000 kr... Har du sjekket finn.no og sammenlignet litt hva andre skal ha? Noen over priser vognene sine veldig, og det er av og til lurt å legge seg midt i mellom eller litt under... =)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 jeg kjøpte en Emmaljunga duo edge som er brukt i 4 mnd og ser splitter ny ut,fikk med myggnett, 2 regntrekk,2 fotposer,trekk til hjulene og sportsedelen var ubrukt! betalte 3000kr for en 2008 mod
Ranii Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2012 ahh, skjønner. Ja, burde vel gå på finn som du foreslo høres lurt ut. Ville bare høre litt hva dere syns/har funnet Tusen takk for tilbake mld! Merker det er noen som overpriser gamle og brukte vogner til over halveprisen, og da stusser jeg litt over de som selger. Men får bare sjekke andre plasser Tusen takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå