Gå til innhold

rett før jeg angriper mannen!! huff :-P

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg kjenner jeg har så utrolig lyst å møte lille gullet og bare det å komme igang.. hver dag er liksom en ventedag..

de to andre har startet med sex, men mannen som helst ikke vil ha mini ut før etter helgen, passer seg godt for å si det slik!!! jeg blir sprøøøø.. han har så mye han vil få orden på før vi får tredjemann men jeg er sliten å lei nå... kan ikke akkurat skjenke han heller :-P haha... huff, og ikke føler jeg meg så ekstremt sexy heller der jeg ligger å ruller meg rundt i sengen som en hval på land bare jeg skal skifte sovestilling :-P haha.. MEN jeg vil prøve å få igang dette greiene.. sukk.. noen med noen gode tips til å "lure" manne n.med på litt sengekos??? :-):-)

Endret av Virrus og Guttene + spiren <3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tips. Her tørr ikke mannen ;)

Skrevet

kle deg naken, og kos litt med deg selv foran han? ingen mann klarer og motstå det! ;)

Skrevet

haha... jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg seriøs da.:-P som sagt,.føler meg ikke som noe hottie for tiden.. haha.. og om han i tillegg da skulle avvist meg tror jeg at hormonene hadde kicket inn :-P haha.. men jo... kanskje det er verdt en sjanse ;-);-)

Skrevet

De fleste menn tenner på at en virker selvsikker, kler på seg litt penere undertøy, sier de er tente og vil ha mannen sin (gjerne si noe sexy som hva du vil gjøre) kyssing er og veldig turn on ;) hent tilbake gløden fra da dere hadde mye sex og det han liker. Bare jeg stønner forsiktig når jeg strekker meg, ser samboeren min helt bortfra at jeg ser ut som en hval :P takk for det ;) lykke til!

Skrevet

Gå ned på han. Funker kvar gang

Skrevet

herlig :-):-) jeg tørr ikke strekke meg da jeg får krampe over alt :-) haha.. men det andre skal jeg klare.. hihi :-):-):-)

Skrevet

Regner med vi får oppdatering på hvordan dette går ? ;)

Skrevet

Hva med å lenke han fast til senga og forsyne deg selv?? ;-)

Selvbetjening må jo være lov... ;-)

Skrevet

haha.. ja får komme inn med oppdatering.. har ikke noe å lenke han.fast i :-P hehe..

Skrevet

Her må han bare stå til tjeneste kvar kveld etter at eg gjekk med rier eit døgn for så å "miste" dei.

Eg trøster han med at no må vi nytte sjansen, for det blir nokre uker opphold når ting bryter laust her :o)

Ikkje minst blir det lenge til puppane mine får denne type kos igjen. Kan ikkje fordra å blande dei inn i sengekosen når dei held melk. Mister heilt piffen om det lekk.

Skrevet

ja, jeg prøvde meg på den om at vi må benytte sjangsen nå, men neida... og puppene mine lekker melk all the time, så tror ikke det gjør det noe lettere.. en stor turn off.for å si det slik.. men skal klare å lure han i kveld :-):-):-) hehe

Skrevet

mannen ble angrepet!! hehe.. men jeg kjente jeg trakk meg.litt selv, ble.plutselig litt sånn "skal eg føde.nå? eg.e.jo litt trøtt :-\ " hehe.. men ble ingen fødsel eller noe som helst tegn til det heller.. :-) sikkert like greit. :-P hihi.. men idag er jeg klar for fødsel igjen :-P

Skrevet

Eg tar 4 bringebærbladkapslar og ein injeksjon med sperm kvar kveld, og her sitte eg.

Skrevet

haha :-P huff.. skal ikke være lett den siste ventetiden nei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...