Gå til innhold

Magevondt å gravid.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har det?Min datter har ca 2 mnd igjen av svangerskapet sitt,å er plaget med en del magevondt.Er det normalt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på da. Er det kynnere, eller har hun "diaré-vondt"? Vil tro det meste er normalt, det er jo ganske dårlig plass inni der på slutten.

Skrevet

Normalt og normalt. Kommer jo helt an på hvordan smerter det er og hvor vonde de er..

 

 

Kynnere er helt normalt, og kan gjøre vonde.. Regelmessige kynnere som er vonde, eller at det ikke slutter å gjøre vondt skal sjekkes.

 

Uvi kan gi magesmerter, og det bør ikke gå ubehandlet hen.

 

Ligamentsmerter i livmoren er normalt.. Er umulig å vite hvilke magesmerter din datter har, eller om det er noe som er normalt.

 

 

Om hun er usikker på magevondten, så be henne ta kontakt med føden, jm eller legen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...