Gå til innhold

Blødning


Califa

Anbefalte innlegg

Tror jeg er/var rundt 6 uker, men hadde i går en skikkelig blødning. Hadde sittet i bilen og kjørt en stund, da jeg reiste meg og skulle gå ut av bilen blødde jeg en god del - gjennom buksa også til og med. Regner med at det har gått galt denne gangen også.. Noen som vet hvor mange dager etter en SA man tester positivt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Leser rundtom på nett at det varierer veldig hvor lenge man tester positivt etter en SA. Men skal du ikke dra til legen? dette var trist da! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, tenkte jeg skulle dra til legen. Men tenkte å avvente noen dager og se, har ingen smerter. Sist jeg mistet, hadde jeg også blødning, og fikk først beskjed om å vente med legebesøk, siden de allikevell ikke kunne gjøre noe. Var da 9 uker på vei, men etter 1 uke med blødning krevde jeg time, og ble da henvist til sykehus for ultralyd. Hadde da BO, og gikk gjennom en god del tablettkurer for å slippe utskrapning.

 

Har jo fortsatt et lite håp om at det skal gå bra denne gangen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da:( Jeg har vært hos legen idag pga blødninger... skal på ul om en time ca... håper der er liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med deg på UL? Jeg blødde i 8-9 dager. Brunt for det meste men med innslag av litt rødt blod. Har vært livredd for å miste. Var hos legen på tirsdag og da var jeg 6+5 og hcg målte 6300. Kontordama sa at dette var høyt nok til at jeg skulle være gravid!!! Får vite svaret fra torsdagens prøve nå på mandag. Forferdelig å måtte vente så lenge, men håper og tror at det har steget i verdier! Krysser fingrene for at det skal gå bra med dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Blør selv nå. Andre dagen med lyserødt utflod. Mamma kjenner en gynekolog som hun ringte, og der fikk jeg beskjed om å ta det rolig. Man vet aldri hva det kan bety når man er så tidlig i svangerskapet. Hos noen er det vanlig å blø, hos andre kan det være starten på en SA.. På mandag ringer jeg legen uansett. Har hatt litt mensmurringer helt fra dag 1, og håper det ikke er grunn til bekymring. Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...