Lea-Pea Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 NÅÅÅÅ!!! NÅ er jeg sÅ f%&¤#@ møkka lei!! Jeg orker ikke mer og jeg vil ikke mer. NÅ kan ho til helvete komme ut!! Jeg har bekkenløsning fra helvete og er diger som et hus!! Det gjør vondt Å bevege pÅ seg, snu seg, gÅ, ligge, sitte, stÅ. Fysioterapauten min har ferie...takk skal du ha. Jeg har et hus som burde vært vaska og hunder som burde vært trent! Eller samboeren trener dem da, men jeg vil jeg ogsÅ!! Jeg er dritt lei av Å være pÅ do en million ganger i løpet av natta. Ingen sovestillinger er gode. I dag har jeg bare lyst til Å grine og slenge ting i veggen. Skrike og hyle....jeg kan jo ikke det. Men jeg klarer ikke mer!! Synes jeg har vært tapper lenge nok nÅ! Synes ikke magen har sunket heller. Ikke har jeg spes kynnere eller modningsrier...det absolutt INGEN tegn til at hun har tenkt til noen gang Å komme ut!! Er i uke 36 nÅ og førstegangsfødene. Hun fÅr ALDRI bestemt seg for hvordan hun skal ligge heller. Snur seg hele tiden og ELSKER Å ligge pÅ tver. Noe som gjør MøKK vondt for meg!! KOM UT,NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!! Sorry...mÅtte bare blÅse ut litt!!
lisamoll Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Huff, høres ikke noe kjekt ut!! Jeg var kvalm som et uvær i første del av svangerskapet, men har vært uforskamma heldig nå på slutten. Sliter bare med å få fødselen i gang her, har gått med modningsrier eller gud vet hva siden i går... Men jeg har en venninne som hadde alle slags plager igjennom svangerskapet, og hun sa likevel rett etter fødselen av sitt 2. barn at joda, skulle ikke se bort ifra at det blir en 3. også, på sikt. For "alt er jo glemt når bare fødselen er over". Håper du blir bedre snart, at hun legger seg med hodet ned i bekkenet i alle fall slik at du slipper den ubehagelige på-tvers-ligginga! Føler med deg! Det kommer myemye bedre dager!
CamillaJ Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 Huff, kjære vakre vene! I går var rene skjære dagen fra helvete! I dag er jeg i topp humør. Fader heller de jævla humørsvingningene!!!!! Startet dagen i dag med en kjeks, en laaaaaaaaang dusj med stearinlys og koselig musikk. Da jeg var ferdig ringte kjæresten med den gode nyheten om at kommunen har innvilget startlån, så nå kan vi endelig kjøpe egen plass å bo. LANGT vekk fra plagsomme naboer og gressklippere! Hvordan er "formen" nå? Funnet noe som hjelper på surleppa? Min kjære kom forresten ikke hjem før etter jeg hadde lagt meg i går. Tror han skal være glad for det:p
Lea-Pea Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2012 Huff, kjære vakre vene! I går var rene skjære dagen fra helvete! I dag er jeg i topp humør. Fader heller de jævla humørsvingningene!!!!! Startet dagen i dag med en kjeks, en laaaaaaaaang dusj med stearinlys og koselig musikk. Da jeg var ferdig ringte kjæresten med den gode nyheten om at kommunen har innvilget startlån, så nå kan vi endelig kjøpe egen plass å bo. LANGT vekk fra plagsomme naboer og gressklippere! Hvordan er "formen" nå? Funnet noe som hjelper på surleppa? Min kjære kom forresten ikke hjem før etter jeg hadde lagt meg i går. Tror han skal være glad for det:p Så bra at dagen din er bedre enn i går, Camilla. Gratulerer med startlånet!! Jeg har vel ikke egentlig funnet noe som hjelper. Vi tok en tur ut blant folk, og der Må jeg jo beherske meg. Men kjenner jeg er fortsatt dritt lei. Er ikke så sint lenger da....egentlig bare lei meg....Får håpe det er bedre i morgen
CamillaJ Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 Ofte må man bare komme seg gjennom dagen, så blir det bedre dagen etterpå. Men skjønner VELDI godt at du holder på å klikke! Den biten med å beherske seg er i grunn mer slitsom enn nyttig synes jeg. Hadde besøk av svigermor i går. Supertrivelig dame som jeg digger. Men når hun dro var jeg egentlig bare mer sur. Sikkert for at jeg ikke hadde fått surmult i fred. Jeg kan forresten foreslå alenekveld. Helt alene. Jentefilm (gjerne min favoritt: Coyote Ugly), selvsympatigodteri og noe godt å drikke. Har vært å hentet meg mange filmer hos en venninne, så nå er jeg forberedt til neste sutredag:p Ellers har du som sagt, herlige filmer av folk som slår seg. Alltid en klassiker for å trekke på smilebåndene!
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 18. juli 2012 #6 Skrevet 18. juli 2012 Jeg måtte vente til uke 42 når jeg gikk gravid første gang så det kan hende du må vente en stund hadde ingen tegn til at han ville ut og han rørte ekstremt mye på seg , bare å smøre seg inn med tolmodighet
Lea-Pea Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2012 [quote name=Alessandro+baby i magen ' timestamp='1342643367' post='144400626] Jeg måtte vente til uke 42 når jeg gikk gravid første gang så det kan hende du må vente en stund hadde ingen tegn til at han ville ut og han rørte ekstremt mye på seg , bare å smøre seg inn med tolmodighet Ja.....betryggende å høre...
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Ja jeg vet det er kjipt og tungt og alt det der men sånn er det bare jeg fikk høre det hele tiden , siden det er første barn så må du sikkert gå over tiden , og sånn var det og , jeg var helt sinnsykt stor ! Men det går bra vettu
MilaMila Skrevet 20. juli 2012 #9 Skrevet 20. juli 2012 Fødte 3uker før termin med førstemann og hadde ingen tegn til at noe skulle skje i det hele tatt. Var tilfeldig på kontroll på sykehuset den dagen og da de gjorde en GU sa de at det var litt åpning... Jeg rakk bare gå ned i kafeen å kjøpe meg en kaffe da vannet gikk, og samme natt kom han. Så det er absolutt ingen regel for hvor mange fødsler man har hatt. ( mine kom 3 uker før,1 dag før,14dager før, 12dager før og denne vet jeg ikke enda.... Er 36+6 )
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 20. juli 2012 #10 Skrevet 20. juli 2012 Nei det trenger jo ikke bety at du går over selv om du er førstegangs. Jeg gikk dog 10 dager over, 4 dager over, til termin, og nå er jeg tre dager over.
Lea-Pea Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #11 Skrevet 20. juli 2012 Jeg begynner med modningsakupunktur om en uke, så da får vi se om det skjer noe...Samt prøve å ha masse sex, så kanskje det skjer noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå