Gå til innhold

Dere som har hentet babypakkene.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekker de på apotekene om du er 6 måneder på vei evt. hvordan gjør de det? Har lyst til å hente babypakken nå men har litt over 2 uker igjen. Jeg har stor mage så jeg kan glatt skryte på meg at jeg har kommet lengre hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lagt inn bestilling på nettet? For du må registrere deg med termindato for å få tilgang til pakkene. Ellers vil jeg tipse deg om at pakken fra apotek 1 var den desisert beste etter min mening.

Skrevet

De sjekker ikke om hvor langt du er på vei, men når du skal bestille pakkene, så må du legge inn termindato for å få tilsendt gavebevis som du leverer til butikkene. Rimi pakken får du tilsendt gavebevis i posten, apotek 1 og vitus apotek får du gavebevis på mail, og libero pakken får du gavebevis tilsendt i posten. Apotek 1 var veldig god pakke, men Vitus apotek var den desidert beste her .-)

Skrevet

Ja jeg har de to fra apotekene som jeg fikk i mail ;) Har registrert meg på alle. Sjekker de terminen når du henter da eller?

Skrevet

sjekker ikke termin når man henter nei :-)

Skrevet

Må bare anbefale Rimi sin babypakke, der var det masse fint :)

Skrevet
Må bare anbefale Rimi sin babypakke, der var det masse fint :)

Jeg har bestilt alle ;) Går å gleder meg til disse ;)

Skrevet

Det er visstnok stoor forskjell på babypakkene, jeg er veldig fornøyd med min babypakke fra vitusapotek, den inneholdt:

Sing Sang kort - to stykk, Aco intimvask liten, Sebamed bubble bath to små vareprøver, Libero bleier, Tena lady mini magic, Flux barnetannkrem full størrelse, a-krem en stor vanlig tube og en liten, bepanthen salve liten vareprøve, to mam smokker, vidi våtservietter, vidi tørre engangskluter, cliniderm deodorant til far, flux munnskyld, Nycodent munnskyld, Aloe vera gel fra Avivir full størrelse, håndsåpe pure hand full størrelse.

Min venninne hentet sin pakke på vitusapotek, samme apotek jeg hentet på tre uker etter, hun fikk:

Sing Sang kort- to stykk, Libero bleier, en mam smokk, en liten a-krem, en liten Sebamed Bubble bath, bepanthen salve vareprøve, Tena lady mini magic, en aco body lotion og en aco shower oli full størrelse.

Skrevet

Jeg har også fått alle,likte best den fra rimi og apotek 1:) Hva var det i din vitus pakke Rødhette?

Skrevet

Hvorfor er rimi så treige med å sende ut hentelapp da? og libero også..har under 5 uker igjen og har ikke fått noen av dem- noen som vet?

Skrevet

Bestilte på nett, fikk kode. Rusla ned på apoteket, henta pakke. De så magen, og brydde seg ikke om hverken kvittering eller termin eller idnummer :P

Mye fint i apotekpakkene forresten:) tilogmed en liten ting til pappaen i vitus sin.

Skrevet

Oi, rødhette, din pakke var mye fyldigere enn min!

Jaja, gratis er gratis;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...