Gå til innhold

Litt lei meg idag!!


Snartmammatil3 <3

Anbefalte innlegg

Hmmmm.. litt lei meg idag. Hadde planlagt 14 dager ferie, en uke med ungene + sambo og ei alene med samboeren. (Har to barn fra før med en annen). Så kom bomben idag, jeg skal vel egentlig være glad også, men får det ikke helt til. Samoeren min jobber idag i Stockholm, men har nå fått tilbud i Verdal som bare er halve avstanden unna. Men den uken vi hadde planlagt aleneferie, må han begynne i den nye jobbe. Så han får bare ei uke ferie, mannen som ringte sa at hvis han ikke begynte fikk han ikke jobb der. Han skal jobbe 12 dager på og ha 9 dager fri,så vi får jo mange dager sammen, men jeg har ungene fast så da er det ikke bare å dra bort.

Vi venter baby i begynnelsen av okt. føler på meg at han får vel ikke fri da heller....... ble veldig pessimistisk...

Vi hadde planlagt å gjøre innkjøp til lykketrollet, ta oss noen rolige turer rundt omkring. Være kjærester og kos oss. Men det ble det jo ingenting av. Må innrømme at tårene har strømmet litt idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da! skjønner skuffelsen, den blir jo bare større når man er hormonell i tillegg!

Hvordan går det med deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...