Gjest *muffa* Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Bare sånn for å være nysgjerrig :-) Selv må jeg nok inrømme at det ofte blir en kaffekopp og kjeks (eller et par brødskiver). Tar vitaminer også.
Gjest Pia Ö Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 He he lite roliga fråga du har. Måste ju bara svara på den då.=) Det blir yougurt med banan o en kopp kaffe. + Ett litet piller med Folsyre.
Grynet:) Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 Om jeg våkner om natta: te og kjeks. "første frokost" (ja, jeg holder på å bli en hobbit..) Havrevelling med litt melk i, og sukker og kanel. Etterpå; brødskiver, med eller uten noe varmt til. Prøver å ta omega 3 jevnlig.
Squirrel79 Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 Her er det som oftest to brødskiver og et glass vann når jeg kommer på jobb. Hjemme blir det noe lignende, og gjerne en yoghurt eller bare korn med yoghurt eller melk.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 står opp og drar på jobb......der spiser jeg frokos som er noe brød mat med pålegg og juice/melk/te til, kommer ann på hva jeg har og vitaminer + levaxine.....så er det jobb:)
elisabeth84 Skrevet 18. juli 2012 #6 Skrevet 18. juli 2012 Stort glass vann og tranpiller! Så brødskiver og biola. Spiser vanligvis knekkebrød/rugsprø, men Må ha ordentlig brød om dagen. Helst fra bakern, ikke bare butikken liksom...
November-spire-79 Skrevet 18. juli 2012 #7 Skrevet 18. juli 2012 Melk, te og knekkebrød eller brødskiver med diverse pålegg. Blir mye ost for tiden og leverpostei Tar tran etterhvert. Sulten hele tiden
.Lillemy. Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Knekkebrød eller brødskive, pluss et stort glass appelsinjuice, og vitaminer. Etter frokost er det iskaffe og datatid:-)
My_my Skrevet 18. juli 2012 #9 Skrevet 18. juli 2012 Havregrøt og appelsinjuice! Pluss trankapsler og jerntablett!
Celcius73 Skrevet 18. juli 2012 #10 Skrevet 18. juli 2012 Først vann, medisiner og vitamintilskudd. Så blir det ei enkel skive eller ett knekkebrød mens jeg hjelper med å få klar guttungen til barnehagen. Når de er gått, lager jeg skikkelig frokost. Idag ble det havregrøt, rismelk og en kopp te Samtidig som jeg surfer nettet
LØVEN1 Skrevet 18. juli 2012 #11 Skrevet 18. juli 2012 kaffekopp med melk og en bit mørk kokesjokolade 70% kakao, for å våkne. Senere går det i mer normal mat:)
Millamelis Skrevet 18. juli 2012 #12 Skrevet 18. juli 2012 Weetabix, knekkebrød eller grovbrød med diverse pålegg.. Fått litt dilla på nøkkelost for tia, så går mye i det
fikas Skrevet 18. juli 2012 #13 Skrevet 18. juli 2012 Jeg starter dagen med oppkast... Ehm, brekninger er vel mer riktig og så prøver jeg meg på ett par tørre brødskiver - viktig at de inntas liggende på sofaen. Så må jeg slappe av etterpå så magen vender seg til innhold før jeg går på jobb. Der parkerer jeg på parkering forbudt fordi det er kortest å gå. Blir sittende i bilen noen minutter for å manne meg opp til å gå inne på kontoret. På kontoret tar jeg meg noen minutter på gulvet for å slappe av etter gåturen opp til kontoret. Heledagenkvalme, sa du...?! Jadda! Snart blir det vel bedre nå er det heldigvis feeeeerie fra idag! Johooooooo
Sirimor! Skrevet 19. juli 2012 #14 Skrevet 19. juli 2012 Starter dagen med 4-5 brødskiver.. Med noe godt pålegg :-) og et stort glass melk :-) er alltid veldig sulten på morgenen :-p
Gurine og gulla Skrevet 19. juli 2012 #15 Skrevet 19. juli 2012 Her starter morgenen som regel i 6 tiden. Ammer jr. ligger litt lenger i sengen og slapper av, før vi står opp og spiser et par brødskiver, vitaminer og drikker 2 glas melk. Så gir jeg småen grøt samtidig som jeg tar en banan eller noe annen frukt. Litt sulten for tiden ja. Tar på å både amme og være gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå