Gå til innhold

Roter meg bort i en gift mann :S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele startet så uskyldig på wordfeud av alle ting... Vi begynte å snakke sammen, og vips var vi venner på facebook, og telefonnummer utvekslet! Det tok ikke mange minuttene før han ringte...

 

Nå er jeg sååå betatt, og vi har planer om å treffes i en storby om ikke lenge, men jeg kjenner at samvittigheten gnager! Han er gift!! Og har en nydelig sønn med henne!

 

Jeg har sagt til han at jeg virkelig ikke ønsker å være den som ødelegger familieidyllen, men han sier at forholdet dems er så dårlig at han egentlig bare holder ut med henne for guttens skyld... likevel føler jeg at jeg lever litt farlig!

Jeg har selv samboer, men vi har nettopp gjort det slutt fordi forholdet er ganske dødt, men vi lever sammen enda..

Sånn sett er jeg jo fri til å gjøre det jeg vil, men jeg vil ikke være "den andre kvinnen" som ødelegger og lager faenskap...

 

Er så fortvilet, for jeg liker han sååå godt! Han sier at han er så betatt av meg, og at han lett kan se for seg en framtid med meg...

 

Kan noen være så snill å skyte meg??!!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan "trøste" deg med at du ikke er alene om det :(

Har selv en flørt pågående med en mann på wordfeud, og han har visst akkurat skilt seg med kona. Synes egentlig hele greia er litt creepy, men jeg er heldigvis pysete nok til å ikke tørre å møte denne fyren med det første. Vi har utvekslet nr, men jeg har ikke turt å godkjenne han som venn på facebook enda..

Uff, jævlig kjip situasjon! Wordfeud lager mer skade enn man skulle tro :P

Vi kan skyte oss i leggen samtidig :o

Skrevet

Det er jo veeeldig rart at man kan bli så betatt av noen man ikke en gang har møtt!

Og wordfeud av alle ting...hehe...det er så tåpelig at jeg blir uvel av meg selv!

 

Vi kan godt treffes vi, å skyte hverandre i leggen! hehe!

 

Hilsen HI :)

Skrevet

Ikke for å være atal, men det er ikke samme mann som er på "fisketur" igjen ;)

Skrevet

Med tanke på at jeg er alenemor til 2 nydelige barn nå etter at mannen fortalte at han hadde ligget med en annen dame så merker jeg at jeg får vondt langt inn i ryggmargen.. Jeg er ikke sint på den andre dama, men jeg vil at hun skal kjenne noe av sorgen jeg kjenner.. Det ble aldri noe mer mellom dem, og å kaste bort en familie basert på en forbigående betatthet..

Hva forventer du ut av dette? Du har aldri møtt han før og han er gift. Det vil aldri kunne ble noe mer mellom dere.. han kan skille seg, men hvordan start er det dere får?

Uansett om forholdet er dårlig eller ei, så vil sønnen tenke på pappa'n sin som en som puler andre damer og ikke tenker på mamma'n hans...

hev deg over det!

Skrevet

Han høyres ut til å vere ein drittsekk som du berre skal halde deg langt unna. Kva får deg til å tru at han vil behandle deg betre enn han no behandlar kona si? Du hadde alltid komme til å lure på om han sat og flørta med andre damer på nettet, og med god grunn. Du må få deg litt meir gangsyn mht flørtete menn.

Skrevet

What goes around comes around.... Kjør på, så er det nok deg han bedrar på Wordfeud (av alle steder i denne verden) neste gang.

Skrevet

Med tanke på at jeg er alenemor til 2 nydelige barn nå etter at mannen fortalte at han hadde ligget med en annen dame så merker jeg at jeg får vondt langt inn i ryggmargen.. Jeg er ikke sint på den andre dama, men jeg vil at hun skal kjenne noe av sorgen jeg kjenner.. Det ble aldri noe mer mellom dem, og å kaste bort en familie basert på en forbigående betatthet..

Hva forventer du ut av dette? Du har aldri møtt han før og han er gift. Det vil aldri kunne ble noe mer mellom dere.. han kan skille seg, men hvordan start er det dere får?

Uansett om forholdet er dårlig eller ei, så vil Sønnen tenke på pappa'n sin som en som puler andre damer og ikke tenker på mamma'n hans...

hev deg over det!

 

 

 

Hvilken!! Ikke hvordan!

Skrevet

Hm...Jeg er liksom tilhenger av å avslutte det man har før man innleder noe nytt. Hvis forholdet hans til kona er så dårlig, er det vel greit at han gjør seg ferdig med det først? Hvis han ikke gjør det nå, kommer han nok ikke til å gjøre det senere heller. Jeg snakker av erfaring, mannen min hadde en periode for mange år siden med "flørteproblemer" han også. Og selvfølgelig sa han at han ikke hadde det bra med meg. Men det var selvfølgelig meg han ville ha. Dette er 10 år siden nå. Tror hun dama ble ganske lei seg en stund;)

Skrevet
Med tanke på at jeg er alenemor til 2 nydelige barn nå etter at mannen fortalte at han hadde ligget med en annen dame så merker jeg at jeg får vondt langt inn i ryggmargen.. Jeg er ikke sint på den andre dama, men jeg vil at hun skal kjenne noe av sorgen jeg kjenner.. Det ble aldri noe mer mellom dem, og å kaste bort en familie basert på en forbigående betatthet.. Hva forventer du ut av dette? Du har aldri møtt han før og han er gift. Det vil aldri kunne ble noe mer mellom dere.. han kan skille seg, men hvordan start er det dere får? Uansett om forholdet er dårlig eller ei, så vil Sønnen tenke på pappa'n sin som en som puler andre damer og ikke tenker på mamma'n hans... hev deg over det!
Hvilken!! Ikke hvordan!

 

 

beklager..

Skrevet

Hvis mannen ikke avslutter forholdet med kona si før han begynner med deg, kommer han ikke til å gjøre det heller. De forlater svært sjelden kona til fordel for en flørt. Han vil vel som alle andre gifte mannfolk ha bekreftelse på at han fortsatt er attraktiv. Hva vil du ha ut av denne fløryen? Bruk livet ditt på noe konstruktivt istedet. Jeg har selv hatt et forhold til en gift mann i flere år, han klagde over hvit dårlig han og dama hadde det, at han heller ville ha meg og sa at han bare venta på "rette anledning" til å gå fra henne. Var hos meg hver dag. Skulle ønske jeg ikke kasta bort så mye tid på denne mannen. Ikke gjor det, du får ingenting ut av det.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

En gift mann skal man holde seg unna, uansett hvor "betatt" du er av han!

 

Da får du heller be han ringe deg den dagen skilsmissen er i boks. Jeg synes ingenting om å fly etter menn som er gift, uavhengig av om forholdet deres går dårlig eller ei...

Skrevet

Jeg har også en flørt gående med en fyr jeg har møtt på wordfeud. Når vi begynte å chatte sa han at han akkurat hadde blitt singel, men så var han plutselig ikke det allikevel, han ville fortsette med dama pga barna.

Han sier at forholdet er helt dødt, og at han kun er der pga barna og ser helst at vi er elskere. Kjøpern ikke, og har heller ikke planer om å møte han, har ikke chatta på ett par uker nå.

Skrevet

Du sier forholdet hans er så og si over med samboeren hans.... Er du virkelig så dum og går på den? Tror du han noen gang ville sagt til deg at forholdet hjemme egentlig er helt topp men han bare vil ha i pose og sekk???!!nei han hadde jo aldri gjort det. Alle sier jo det er et helvete hjemme, får du hadde ikke villet ha sex eller møtes om han hadde sagt han hadde det helt supert på alle måter med kona!!!!

Skrevet

Han sier forholdet er dårlig og kun er med kona pga sønnen...hvor mange kvinner har blitt servert den og falt for det aner jeg ikke, men tydeligvis må det virke for kvinner faller for det hver gang.... bortsett fra de kvinnene som har noe mellom øra og ser hvor patetisk denne løgnen er..

Skrevet
Det hele startet så uskyldig på wordfeud av alle ting... Vi begynte å snakke sammen, og vips var vi venner på facebook, og telefonnummer utvekslet! Det tok ikke mange minuttene før han ringte... Nå er jeg sååå betatt, og vi har planer om å treffes i en storby om ikke lenge, men jeg kjenner at samvittigheten gnager! Han er gift!! Og har en nydelig sønn med henne! Jeg har sagt til han at jeg virkelig ikke ønsker å være den som ødelegger familieidyllen, men han sier at forholdet dems er så dårlig at han egentlig bare holder ut med henne for guttens skyld... likevel føler jeg at jeg lever litt farlig! Jeg har selv samboer, men vi har nettopp gjort det slutt fordi forholdet er ganske dødt, men vi lever sammen enda.. Sånn sett er jeg jo fri til å gjøre det jeg vil, men jeg vil ikke være "den andre kvinnen" som ødelegger og lager faenskap... Er så fortvilet, for jeg liker han sååå godt! Han sier at han er så betatt av meg, og at han lett kan se for seg en framtid med meg... Kan noen være så snill å skyte meg??!!?

 

 

En mann som vil ha elskerinne sier hva som helst for å få det, han juger for sin partner og han juger for sin elskerinne hele tiden.

Hvordan kan han ha en framtid med deg når han har en kone og barn.

Selvsagt er det en liten sjanse at han mener det men vil du ha en mann som du vet har det i seg å gå bak ryggen på sin partner og å være utro?

Vil du ha en mann som må ha noen andre å gå til før han avslutter det forholdet han har, i isåfall tydelig redd for å være alene.

Vil du ta sjansen på å være sammen han seksuelt før han forlater kona og med stor sjanse finne ut enten etter en gang eller etter lang tid at du bare var et billig knull for han?

og skulle du bli sammen han hvordan er det å kikke på sønnen hans når han er på samvær og vite at du er grunnen til at han nå må reise fram og tilbake?

Hvordan vil du klare å leve med en (med stor mulighet) ekskone i bildet som hater deg, for selv om han forlater henne vil hun være der fram til barnet er voksent?

Vil du klare å stole på at han ikke gjør mot deg det han gjorde mot henne?

 

Og hva om han har kastet bort familien sin for deg og så finner du ut at han ikke er den rette for deg og du ikke vil være med han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...