Gå til innhold

OMG siste nytt om håkon

Anbefalte innlegg

Skrevet

mangus, er helt sjokkka jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg veit, det er helt sykt å tenke på. Også HAN da!!!

Skrevet

And the fun goes on and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on

Skrevet

Ja, jei holdt på å dåne da jei leste det, skulle hatt på ballene, det skulle han jammen mei altså

Skrevet

åsså en i hannes posisjon da...

Skrevet

Ja nå er vi spente her siden du har skrevet 5 innlegg etter ditt eget innlegg...

Skrevet

Ja, kan du tenkte dei, å så pinlig for mattemerit da

Skrevet

Det har jei da ikke, alle signerer anonym og får dermed like mange innlegg under sei, dum i hue eller?

Skrevet

Og alle er like oppfinnsomme når de dikter opp skrivefeil...

Trodde et øyeblikk at det kunne bli morsomt å se hvor mange som beit på, og hvilken historie du hadde kokt sammen, men neida...

Kjedelig!!!

Skrevet
Og alle er like oppfinnsomme når de dikter opp skrivefeil... Trodde et øyeblikk at det kunne bli morsomt å se hvor mange som beit på, og hvilken historie du hadde kokt sammen, men neida... Kjedelig!!!

Trenger vel ikke koke sammen noe, linken taler vel for sei med poteter og gullerøtter

Skrevet
Og alle er like oppfinnsomme når de dikter opp skrivefeil... Trodde et øyeblikk at det kunne bli morsomt å se hvor mange som beit på, og hvilken historie du hadde kokt sammen, men neida... Kjedelig!!!
Trenger vel ikke koke sammen noe, linken taler vel for sei med poteter og gullerøtter

Hæ?

Skrevet
Det har jei da ikke, alle signerer anonym og får dermed like mange innlegg under sei, dum i hue eller?

Jeg har iallefall ikke dysleksi som kommer frem av alle innleggene...

Skrevet

Djises kraist helt skandaløst.

Skrevet
Jeg har iallefall ikke dysleksi som kommer frem av alle innleggene...

Hvem alle, har du alle innleggene her, så fint for deidei da. Da slipper jei å lage noen , takk skall du ha for gjelpen.

Kan sende over noen fisekaker, med kakkekukk til dei, blir godt til middag

Skrevet

Hahaha og dette skulle være morsomt?? Visste dere at Haakon Magnus har hatt sex i slottsparken??

Skrevet

Noen har tatt en litt for lang titt i barskapet, og jeg er så patetisk at jeg gidder å svare.

Jeg tar det som et tegn. Naitnait!

Skrevet
Hahaha og dette skulle være morsomt?? Visste dere at Haakon Magnus har hatt sex i slottsparken??

Der også, ja , det forundrer meg ikke. Trodde han var mest svak for naturhistorisk museum,men han har vel skiftet stil på sine gamle dager..

Skrevet

Og DER fant jeg ut at jeg kan slikke min egen albue.

K9z, m8!

Skrevet

Tror han har nokk med å mette merit og halve konglehuset. Sex i slotsplatået er bare en firmagode

Skrevet

Albuen,gir stryk, du kan få STå karakter når du når rumpa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...