Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Ja jeg veit, det er helt sykt å tenke på. Også HAN da!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 And the fun goes on and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on, and on
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Ja, jei holdt på å dåne da jei leste det, skulle hatt på ballene, det skulle han jammen mei altså
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #9 Skrevet 17. juli 2012 Ja nå er vi spente her siden du har skrevet 5 innlegg etter ditt eget innlegg...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #10 Skrevet 17. juli 2012 Ja, kan du tenkte dei, å så pinlig for mattemerit da
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #11 Skrevet 17. juli 2012 Ja, kan du tenkte dei, å så pinlig for mattemerit da Det har jei da ikke, alle signerer anonym og får dermed like mange innlegg under sei, dum i hue eller?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #12 Skrevet 17. juli 2012 Og alle er like oppfinnsomme når de dikter opp skrivefeil... Trodde et øyeblikk at det kunne bli morsomt å se hvor mange som beit på, og hvilken historie du hadde kokt sammen, men neida... Kjedelig!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #13 Skrevet 17. juli 2012 Og alle er like oppfinnsomme når de dikter opp skrivefeil... Trodde et øyeblikk at det kunne bli morsomt å se hvor mange som beit på, og hvilken historie du hadde kokt sammen, men neida... Kjedelig!!! Trenger vel ikke koke sammen noe, linken taler vel for sei med poteter og gullerøtter
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #14 Skrevet 17. juli 2012 Og alle er like oppfinnsomme når de dikter opp skrivefeil... Trodde et øyeblikk at det kunne bli morsomt å se hvor mange som beit på, og hvilken historie du hadde kokt sammen, men neida... Kjedelig!!! Trenger vel ikke koke sammen noe, linken taler vel for sei med poteter og gullerøtter Hæ?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #15 Skrevet 17. juli 2012 Ja, kan du tenkte dei, å så pinlig for mattemerit da Det har jei da ikke, alle signerer anonym og får dermed like mange innlegg under sei, dum i hue eller? Jeg har iallefall ikke dysleksi som kommer frem av alle innleggene...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #17 Skrevet 17. juli 2012 Ja, kan du tenkte dei, å så pinlig for mattemerit da Det har jei da ikke, alle signerer anonym og får dermed like mange innlegg under sei, dum i hue eller? Jeg har iallefall ikke dysleksi som kommer frem av alle innleggene... Hvem alle, har du alle innleggene her, så fint for deidei da. Da slipper jei å lage noen , takk skall du ha for gjelpen. Kan sende over noen fisekaker, med kakkekukk til dei, blir godt til middag
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #18 Skrevet 17. juli 2012 Hahaha og dette skulle være morsomt?? Visste dere at Haakon Magnus har hatt sex i slottsparken??
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #19 Skrevet 17. juli 2012 Noen har tatt en litt for lang titt i barskapet, og jeg er så patetisk at jeg gidder å svare. Jeg tar det som et tegn. Naitnait!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #20 Skrevet 17. juli 2012 Hahaha og dette skulle være morsomt?? Visste dere at Haakon Magnus har hatt sex i slottsparken?? Der også, ja , det forundrer meg ikke. Trodde han var mest svak for naturhistorisk museum,men han har vel skiftet stil på sine gamle dager..
Voilà Skrevet 17. juli 2012 #21 Skrevet 17. juli 2012 Og DER fant jeg ut at jeg kan slikke min egen albue. K9z, m8!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #22 Skrevet 17. juli 2012 Tror han har nokk med å mette merit og halve konglehuset. Sex i slotsplatået er bare en firmagode
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #23 Skrevet 17. juli 2012 Albuen,gir stryk, du kan få STå karakter når du når rumpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå