Gå til innhold

Faen i helvete - mistet!! :(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satan, faen i helvete... mistet igjen.. hvordan få frøet til å sitte???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, så Synne!! Hvor langt på vei var du? Det er desverre ikke mange gode råd i din situasjon :S men jeg føler virkelig med deg!!

Skrevet

Hvis du har mistet mange ganger tror jeg du kan få noe av legen for å få spiren til å sitte neste gang...

Skrevet

Mistet 3 ganger (uke 12, 8, 10). Ble ikke utredet nærmere for dette men gynekologen foreslo at jeg kunne ta blodfortynnende (albyl-e) den første tiden ved neste graviditet. Dette fungerte, 3 uker igjen til termin nå:D

Skrevet
Mistet 3 ganger (uke 12, 8, 10). Ble ikke utredet nærmere for dette men gynekologen foreslo at jeg kunne ta blodfortynnende (albyl-e) den fØrste tiden ved neste graviditet. Dette fungerte, 3 uker igjen til termin nå:D

Hvordan virker det?? hvordan får Albyl E det til å sitte bedre?? Er sykepleier, så spØr bare av nysgjerrighet??

Skrevet
Mistet 3 ganger (uke 12, 8, 10). Ble ikke utredet nærmere for dette men gynekologen foreslo at jeg kunne ta blodfortynnende (albyl-e) den fØrste tiden ved neste graviditet. Dette fungerte, 3 uker igjen til termin nå:D
Hvordan virker det?? hvordan får Albyl E det til å sitte bedre?? Er sykepleier, så spØr bare av nysgjerrighet??

for å få bedre blodgjennomstrØmning i livmora.

Skrevet

Uff, så kjedelig. Jeg har selv mistet 5 ganger. Uten å bli utredet noe nærmere fikk jeg Crinone - det har hjulpet, er nå i uke 18.

Skrevet

kjp silicea original :) skal stimulere slimhinnene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...