Ingunn89 Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Jeg er 9 + 2 uker på vei. Er bekymret for spontanabort (hadde en for 2-3 år siden) Hvordan merker man at man har hatt en SA? Kan man ha hatt en uten å merke det?
Hilde_85 Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Ved en SA kommer jo embryoet ut på egenhånd, og da gjerne med smerter og blødninger. Men MA der det dør men ikke kommer ut kan gå uoppdaget. Så er det vel også noe med forkortelsen BO (usikker på hva det står for akkurat nå) og da fortsetter morkaka som om det skulle være noe der og det kan da også gå en stund før det blir oppdaget. Jeg har opplevd MA, da døde fosteret i uke 7, og ble oppdaget i uke 9 ved ultralyd. Men jeg merket på meg at noe var galt og tok privat ultralyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå