Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Herregud, dere tåler jo ingenting. Nøyaktig HVA var det som gjorde at den ble fjernet???
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Det er til tider endel snål moderering her inne. Kan virke som om moderator ikke alltid leser innleggene / trådene som blir slettet for å se om de bryter med regelverket, men bare sletter det som blir rapportert inn. Hadde vært fint om man kunne fått en begrunnelse når innlegg / tråder blir slettet.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Herregud, dere tåler jo ingenting. Nøyaktig HVA var det som gjorde at den ble fjernet??? Det var vel kanskje fordi disse trådene begynner å bli ganske trøttende og ligne mest på spamming av forumet? Når det da iblandes en god del mobbing og personhets, så blir det i overkant kjedelig, i mine øyne. Jeg er rett og slett lei av å lese om den derre gruppa jeg, enten det nå handler om det ene eller det andre. Tipper de som starter de trådene har like lite å gjøre på som de på facebookgruppa. Snakkes om at man burde ta seg av ungene sine, vel, de som gnåler om dette hele tiden bør kanskje også logge av og finne på noe bedre.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Jeg synes det er veldig fint at den tråden ble slettet, fordi den var veldig på grensen av identifisering. Og er redd den kunne utviklet seg.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Herregud, dere tåler jo ingenting. Nøyaktig HVA var det som gjorde at den ble fjernet??? Det var vel kanskje fordi disse trådene begynner å bli ganske trøttende og ligne mest på spamming av forumet? Når det da iblandes en god del mobbing og personhets, så blir det i overkant kjedelig, i mine øyne. Jeg er rett og slett lei av å lese om den derre gruppa jeg, enten det nå handler om det ene eller det andre. Tipper de som starter de trådene har like lite å gjøre på som de på facebookgruppa. Snakkes om at man burde ta seg av ungene sine, vel, de som gnåler om dette hele tiden bør kanskje også logge av og finne på noe bedre. Kan du nevne noe mobbing eller personhets fra den tråden???
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Herregud, dere tåler jo ingenting. Nøyaktig HVA var det som gjorde at den ble fjernet??? Det var vel kanskje fordi disse trådene begynner å bli ganske trøttende og ligne mest på spamming av forumet? Når det da iblandes en god del mobbing og personhets, så blir det i overkant kjedelig, i mine øyne. Jeg er rett og slett lei av å lese om den derre gruppa jeg, enten det nå handler om det ene eller det andre. Tipper de som starter de trådene har like lite å gjøre på som de på facebookgruppa. Snakkes om at man burde ta seg av ungene sine, vel, de som gnåler om dette hele tiden bør kanskje også logge av og finne på noe bedre. Kan du nevne noe mobbing eller personhets fra den tråden??? å kalle andre hurper, evneveike, utskudd osv, samt å true med barnevernet, er vel ikke akkurat hyggelig? Og som sagt, det er drita kjedelig å lese om denne gruppa, jeg er møkk lei, rett og slett. Finn da for pokker noe mer interessant å diskutere!
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Herregud, dere tåler jo ingenting. Nøyaktig HVA var det som gjorde at den ble fjernet??? Det var vel kanskje fordi disse trådene begynner å bli ganske trøttende og ligne mest på spamming av forumet? Når det da iblandes en god del mobbing og personhets, så blir det i overkant kjedelig, i mine øyne. Jeg er rett og slett lei av å lese om den derre gruppa jeg, enten det nå handler om det ene eller det andre. Tipper de som starter de trådene har like lite å gjøre på som de på facebookgruppa. Snakkes om at man burde ta seg av ungene sine, vel, de som gnåler om dette hele tiden bør kanskje også logge av og finne på noe bedre. Kan du nevne noe mobbing eller personhets fra den tråden??? Du er så søt vår lille anonyme stalker, jeg savnet deg *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå