Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Det skal jeg til høsten så hadde vært kjekt å høre fra noen som har tatt det. Hvor mye obligatorisk undervisning er det? På nettet ser det nemlig ut til at det er mer der enn på andre studier som feks lærer, sykepleier osv. Og der er vel ikke tilfelle? Jeg gleder meg, veldig glad i språk men lenge siden jeg har skrevet så mye egentlig så er litt rusten
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Hei! Jeg tok nordisk årsstudium for noen år siden. Veldig interessant, men mye kompleks grammatikk. Vi hadde ikke noe særlig mye obligatorisk undervisning, ingenting egentlig. Men det var mange obligatoriske hjemmeoppgaver, og mye nynorsk;) Men om du er fra Vestlandet, feks, så pleier jo ikke det være noe problem:)
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Tok det for en del år siden, og var tilstede på så godt som hver eneste forelesning. Ikke vanskelig, men en god del jobb. Bruker av det jeg lærte hver dag i yrkessammenheng, så det var vel verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå