Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Det ringte på døren, og utenfor stod en mørkhudet mann med en stor koffert for å selge noe. Før han fikk sagt et ord, så sier mannen min "No, thank you!". Og da svarer selgeren på kav trøndersk.....! Gjett om mannen min ble flau
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Det ringte på døren, og utenfor stod en mørkhudet mann med en stor koffert for å selge noe. Før han fikk sagt et ord, så sier mannen min "No, thank you!". Og da svarer selgeren på kav trøndersk.....! Gjett om mannen min ble flau ?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Hahaha! Den hadde jeg latt ham høre i lang tid:)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Jeg jobber i butikk, og en dag var det noen som så ut som turister. Jeg hørte de bable i bakgrunnen, så jeg bestemte meg for å kjøre på med engelsk istedenfor å plage dem med norsk.. Så begynner jeg da å lete frem engelsken, så får jeg bare til svar "du kainn snakk norsk. Vi førstår ka du sei ) Da sank jeg litt under disken! En annen gang var jeg Så trøtt på jobb, etter en turbo natt med mini som IKKE ville sove. Jeg kom på jobb, og da første kunde var på tur til å gå sa jeg "god natt" istedenfor "ha en fin dag" - som jeg hadde tenkt å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå