Gå til innhold

Står på venteliste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og jeg er så lei meg nå! Har så lyst å bli ferdig med utdanningen, men nei...står som nr 38 på venteliste der det finnes 70 plasser. Over halve klassen må takke nei for at jeg skal komme inn...samme skjedde for 2 år siden! Nå har jeg vært gjennom ett samlivsbrudd, må mest sannsynlig gjennom en barnefordelingssak i retten, også kommer dette i tillegg..når skal livet gå min vei??dette er ett spm jeg har stilt meg hele livet, og jeg begynner helt ærlig å gi opp håpet...gjør det beste jeg kan, og allikevel er det ikke godt nok....

Dagens utblåsning fra meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du gjort de siste to årene for å foredre sjansene dine for å komme inn?

Skrevet

Akkurat samme dritten med meg.. Har riktignok gått bra for meg siste åra, tatt eksamen på eksamen, alt har vært KNALLbra, så jeg er så lei meg over å ikke har komt inn på skolen.. MEN, jeg ser også på statistikken fra tidligere år at der har vært flere tilbud enn plasser.. Der er 76 planlagte studieplasser, men godt over 100 har fått tilbud hvert år.. Så kan jo være at du kommer inn?

Skrevet

Hva har du gjort de siste to årene for å foredre sjansene dine for å komme inn?

Fått studiepoeng gjennom annet studium og vært i permisjon met ett barn. Godt nok for deg eller? ;)

Skrevet

Akkurat samme dritten med meg.. Har riktignok gått bra for meg siste åra, tatt eksamen på eksamen, alt har vært KNALLbra, så jeg er så lei meg over å ikke har komt inn på skolen.. MEN, jeg ser også på statistikken fra tidligere år at der har vært flere tilbud enn plasser.. Der er 76 planlagte studieplasser, men godt over 100 har fått tilbud hvert år.. Så kan jo være at du kommer inn?

Hm...vet ikke helt jeg...det finnes tre skoler i denne byen med den linjen, og jeg er på venteliste på alle 3. Regner med at jeg ikke er den eneste som har søkt alle tre steder. Hvilken by er det du har søkt på? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...