Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 ..og jeg er så lei meg nå! Har så lyst å bli ferdig med utdanningen, men nei...står som nr 38 på venteliste der det finnes 70 plasser. Over halve klassen må takke nei for at jeg skal komme inn...samme skjedde for 2 år siden! Nå har jeg vært gjennom ett samlivsbrudd, må mest sannsynlig gjennom en barnefordelingssak i retten, også kommer dette i tillegg..når skal livet gå min vei??dette er ett spm jeg har stilt meg hele livet, og jeg begynner helt ærlig å gi opp håpet...gjør det beste jeg kan, og allikevel er det ikke godt nok.... Dagens utblåsning fra meg...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Hva har du gjort de siste to årene for å foredre sjansene dine for å komme inn?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Akkurat samme dritten med meg.. Har riktignok gått bra for meg siste åra, tatt eksamen på eksamen, alt har vært KNALLbra, så jeg er så lei meg over å ikke har komt inn på skolen.. MEN, jeg ser også på statistikken fra tidligere år at der har vært flere tilbud enn plasser.. Der er 76 planlagte studieplasser, men godt over 100 har fått tilbud hvert år.. Så kan jo være at du kommer inn?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Hva har du gjort de siste to årene for å foredre sjansene dine for å komme inn? Fått studiepoeng gjennom annet studium og vært i permisjon met ett barn. Godt nok for deg eller?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Akkurat samme dritten med meg.. Har riktignok gått bra for meg siste åra, tatt eksamen på eksamen, alt har vært KNALLbra, så jeg er så lei meg over å ikke har komt inn på skolen.. MEN, jeg ser også på statistikken fra tidligere år at der har vært flere tilbud enn plasser.. Der er 76 planlagte studieplasser, men godt over 100 har fått tilbud hvert år.. Så kan jo være at du kommer inn? Hm...vet ikke helt jeg...det finnes tre skoler i denne byen med den linjen, og jeg er på venteliste på alle 3. Regner med at jeg ikke er den eneste som har søkt alle tre steder. Hvilken by er det du har søkt på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå