Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 håper noen kan svar på dette; Jeg skal få gelenegler på torsdag, og da må jo neglene være litt lange sånn at negldesigneren får festet dette papiret under, så hun kan lage lengre negler. Men jeg klarte ved et uhell å rive (!!!) av en negl på tvers, ganske langt ned, så jeg måtte klippe neglen helt ned til kanten, så nå er det jo ikke noe tupp på den, går det likevel ann å fikse denne? Hvordan gjør de det i så fall? Jeg har alltid før måttet ha litt lange negler, og alle de andre er såpass lange at hun fint klarer å feste dette papiret under. Også et annet spm om negler; jeg har begynt å bruke en negle lakk som jeg kjøpte på vitus apotek, den heter Micro Cell 2000 , til 149 kr. Jeg leste så må bra om den her på nettet, den skal gjøre neglene sterkere . Men når jeg påførte denne i går og idag, så syntes jeg at jeg fikk litt vondt rundt neglene, kan dette ha vært tilfeldig eller er det noen som har samme erfaring ?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Det skal gå helt fint, er hun flink får hun festet formen likevel, om hun ikke klarer finnes det spesial tipper til neglebitere som alle negledesignere burde ha i skuffen sin. Finner uansett helt sikkert en løsning. Den lakken har jeg ingen erfaring med, men om den kanskje er litt sterk, kanskje du har såre neglebånd el og kommet borti så kan det jo svi litt. Bør forresten unngå lakk helt inntil neglebåndet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå