Gå til innhold

Sjokk...


MammaBrum

Anbefalte innlegg

Forklar dette: Jeg har hatt to tidligere ultralyder pga IVF, og har sett et lite nurk med fint dunkende hjerte. I dag var vi på ordinær ultralyd - og hun fant TO!!! Jeg nekta å tro henne, selv da jeg så det på skjermen selv. Tror jeg trenger noen dager på å forstå dette...

 

Det er bare satt inn et egg, så at de er eneggede er det ingen tvil om, men eller surrer hodet av en million spørsmål. Jordmora trodde det var jenter, men var ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen forklaring, men den ene må jo være en liten luring ;)

 

Gratulerer med to stykker der inne!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. Så utrolig gøy :D en ene må jo ha gjemt seg godt på de tidligere UL.

Gratulerer så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:) da har den ene gjemt seg for å gi dere en overraskelse, altså dere får en liten luring med;) hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så utrolig morsomt med tvillinger selv om det nok er mye jobb også! Men tenk så stor glede de får av hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så masse :))) vi og venta tvillinga :-)

Du har nok en liten luring i magen som har gjømt seg så godt for dere på tidligare ul ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner :)

 

Sjokket begynner å legge seg, og vi vipper mellom å være livredde og lykkelige. Tvillingene er eneggede og den ene større enn den andre, så vi er henvist til utredning for transfusjonssyndrom - et nytt ord i vokabularet her i huset. Skummelt, men jeg prøver å tenke det kommer til å bli nøye fulgt opp og da går det sikkert bra.

 

Tenker også en del på alt jeg trodde var i hus, har jo en gutt på 20 mnd, så vi tenkte seng, vogn, bilsete og alle sånne store ting var klart. Men det er jo spennende også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Vi venter en! med IVF. Da vi var på vanlig UL, sa de (før de gikk igang) at vi jo hadde vært på 2 ul før, så vi var jo sikre på at der bare var en derinde. Så tror det er veldig spesielt, men ekstra gøy for dere :)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...