Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 I serien "Jordmødrene" eller "Sykehuset" traff vi en dame som måtte ligge helt i ro for å ikke føde for tidlig. Hun hadde en sønn fra før. Er det noen som vet hvem jeg mener og vet hvordan det gikk?
Voilà Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Det var en artikkel om dem i Se&Hør etter den serien, og da gikk det veldig fint med den lille familien:)
Serepta Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Fikk ikke hun en stor jente ? I "Beretninger om begynnelser" var det vel ?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Husker ikke detaljene, men det gikk bra med ungen i allefall. Mener hun fødte noen uker før termin.
Voilà Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Fikk ikke hun en stor jente ? I "Beretninger om begynnelser" var det vel ? Hun fikk en gutt - William=) Var i "Jordmødrene"
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Fikk ikke hun en stor jente ? I "Beretninger om begynnelser" var det vel ? Det var Jordmødrene. Det var et lignende tilfelle i Beretninger om begynnelser, men hun hadde ingen levende barn fra før. Hadde mistet to på samme måte tidligere. Hun fikk en gutt.
Serepta Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Fikk ikke hun en stor jente ? I "Beretninger om begynnelser" var det vel ? Det var Jordmødrene. Det var et lignende tilfelle i Beretninger om begynnelser, men hun hadde ingen levende barn fra før. Hadde mistet to på samme måte tidligere. Hun fikk en gutt. Ok, blander litt jeg da. Men det var en mørk dame i Beretninger om begynnelser som hadde en 2 åring eller noe sånt fra før. Stemmer ikke det ? Hun måtte ligge i ro fra omtrent halveis.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #8 Skrevet 17. juli 2012 Fikk ikke hun en stor jente ? I "Beretninger om begynnelser" var det vel ? Det var Jordmødrene. Det var et lignende tilfelle i Beretninger om begynnelser, men hun hadde ingen levende barn fra før. Hadde mistet to på samme måte tidligere. Hun fikk en gutt. Ok, blander litt jeg da. Men det var en mørk dame i Beretninger om begynnelser som hadde en 2 åring eller noe sånt fra før. Stemmer ikke det ? Hun måtte ligge i ro fra omtrent halveis. Mulig det har vært flere lignende tilfeller, jeg så ikke alle episodene. Vet bare om hun som ikke hadde noen fra før i Beretninger om begynnelser. Hun i Jordmødrene var i allefall lys. Hun satt/lå mye med pc'en når de filmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå