CamillaJ Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 I dag er jeg så innst inn i helvete dritlei. Sov dårlig i natt. Hadde vondt i hodet, ryggen, magen og bekkenet når jeg våknet. Mr.Kid har funnet ut at det er kjempegøy å ligge på tvers i magen om natten, sånn at mamman hans får en dårlig dag. TAKK FOR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er så irritabel. Kjennes ut som at det klør innerst inni hodet. Har lyst å lugge meg selv, slå noen andre og hyle. I tillegg klør det i kjeften og i øret. Reagerer på ett eller annet, men jeg vet faen ikke hva! Allergimedisin??? Beklager, det anbefales ikke til gravide. Jævla kukfaen! Så holder den satans naboen på med ett eller annet arbeid som lager den samme jævla lyden hele tiden. Jeg blir sprø!!!!!!!!!!! Også har jeg så lyst å spise middag, og har fått cravings for chips (jævla frityrstekte drittmat!!!!). Også har jeg lyst på sushi, men det kan jeg ikke få for at mannen min ikke orker å handle til meg (drittlangt til sushiresturanten). Faen helvete satan!!!!!!!!!!!! å whats up med den jævla løse magen?!!!!! Fiser og driter hele tida! Fy faen jeg hater den dagen her. Herregud!
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Ps: misunner deg den lause magen. Hjelper det...? Pittelitt?
Gjest MMJ Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Løs mage, kan være noe er på gang da? Noen sier det er et tegn på fødsel Sushi er ikke bra for deg uansett når du er gravid, rå fisk anbefales vel ikke? Naboen.... grrrrrrrrrrr, de irriterer meg og!!!! Men innlegget ditt, det likte jeg
CamillaJ Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2012 Løs mage hjelper ikke på annet enn sår rumpe, spørr du meg. Har gått sånn (drit)lenge, ca to uker. Jeg bare ønsker meg en fast og fin bæsj som bruker mer enn 4 sekunder på å komme ut!!!!!!!!!!!! Apropo sushi så er det ikke farlig å spise, bare du holder deg unna diverse fiskearter, derblandt kveite. Og selfølgelig burde man forsikre seg om at fisken er fersk. Faens jævla nabo ja. Skal halte meg over dit å dra ut den stygge kontakten som holder verktøyet i gang. Synes synd på mannen min når han kommer hjem anrt etter 14 timer hjemmefra til en sur drittkjerring.
Lea-Pea Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Sushi kan du spise med god samvittighet. De anbafaler bare at man ligger unna tunfisken. Ellers så føler jeg med deg, selvom det ikke er noen trøst. Jeg har noen dager hvor jeg har det som deg. Vesla her liker også å ligge på tvers og det gjør MøKK vondt!!! Vet ikke hvor lenge du har igjen, men man får trøste seg med at det ikke skal vare evig det her. Selv har jeg en mnd igjen og jeg har absolutt INGEN tegn på fødsel. Synes selv det er veldig frustrerende, for jeg vil ha henne ut Nå!! Har bekkenløsning fra helvete og er DIIIIGER og det er tungt og vondt!! Vi får bite tenna sammen!!! Lykke til!
CamillaJ Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2012 Har termin 18.august, så er i grunn ikke så lenge igjen. Bare en uke igjen til han ikke regnes som prematur lenger. Det føles som en evighet når man har dårlige dager som denne. Har bare lyst å gråte i dag. Forstår ikke hvorfor de små absolutt skal legge seg på tvers av og til?!!!!!! Det gjør vondt, kan de ikke bare forstå det?!?!!!! Har forresten spist for mye sjokolade, så jeg er rastløs og har lyst til å jogge. Men har vondt i den jævla rompa (bekkenet) så klarer knapt å gå. Hva bruker dere å gjøre når sånne dager kommer snikende?? Har brukt å hjelpe å se videoer å youtube av folk som slår seg, men i dag er jeg bare mongosur og vanskelig, så føler at ingenting hjelper!
Lea-Pea Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Har termin 18.august, så er i grunn ikke så lenge igjen. Bare en uke igjen til han ikke regnes som prematur lenger. Det føles som en evighet når man har dårlige dager som denne. Har bare lyst å gråte i dag. Forstår ikke hvorfor de små absolutt skal legge seg på tvers av og til?!!!!!! Det gjør vondt, kan de ikke bare forstå det?!?!!!! Har forresten spist for mye sjokolade, så jeg er rastløs og har lyst til å jogge. Men har vondt i den jævla rompa (bekkenet) så klarer knapt å gå. Hva bruker dere å gjøre når sånne dager kommer snikende?? Har brukt å hjelpe å se videoer å youtube av folk som slår seg, men i dag er jeg bare mongosur og vanskelig, så føler at ingenting hjelper! Ja, da har du termin dagen etter meg. Kjenner meg som sagt GODT igjen. Jeg har også lurt fælt på hvorfor de absolutt skal ligge på tvers. Spes når det gjør så forjævlig vondt. Hvis det er isjiasnerven din som krangler. Så kan jeg anbefalen en tøyeøvelse jeg fikk av fysioterapauten. Legg foten din opp på det andre låret og bøy deg fremover og kneet ned mot gulvet. Det gjør drit vondt til å begynne med. Men det hjelper. Jeg gjorde det to ganger om dagen og ble bra. Men nå er bekkenløsninga som plager meg og der kan ingen gjøre noe Jeg er så "heldig" at min samboer er langtidssykemeldt. Så vi prøver å finne på ting. Kjøre oss en tur feks. I dag har vi vært på badeland med hans datter og det var himmelsk deilig for mitt vonde bekken. Men det er lite som egentlig hjelper....desverre...
CamillaJ Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2012 Nei, det er i følge fysioterapeuten min ikke isjasnerven som driver å plager meg. Det er bekkenet bak som løsner skjeivt sånn at jeg får satans vondt på den ene siden. Hold deg i ro er beskjeden jeg får. Heldigvis for meg har hun ferie og er eneste fysio i kommunen!!!!!!! Motherffffffff!!!!!! Skulle ønske min mann også var hjemme litt mer, og at han ikke var utkjørt i helgene så vi kunne være litt mer sammen. Basseng høres deilig ut. Jeg må kjøre gudvethvorlangt for å bade siden en eller annen dust klarte å sette fyr på skolen, gymsalen og svømmehallen i kommunen for noen år siden. Jeg føler virkelig at dette er min dag, dere. Fy f.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 17. juli 2012 #9 Skrevet 17. juli 2012 Herregud nå lo jeg her. Beklager altså, men kjenner meg så igjen. Det hender jeg våkner og har lyst å skyte fuglene, og hvem F klipper gresset kl halv ni om morran!! Det ender i at jeg styrter ut på verandaen og kaster kongler etter måke/ skjære svina!! Er så slitsomt å ha sånne elendige netter, og noen morgener våkner jeg og griner, og da er liksom lista for den dagen lagt. Men man vet jo at det blir nattevåk ganske straks, men da hvertfall uten x antall plager i tillegg. Ha en "fin" kveld
Juliii Skrevet 17. juli 2012 #10 Skrevet 17. juli 2012 Ha ha ha, CamillaJ, vi har alle sånne dager :) Bare overlev dagen og vær glad når den er over, krysser fingrene for at morgendagen din blir bedre!
CamillaJ Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #12 Skrevet 17. juli 2012 Herregud nå lo jeg her. Beklager altså, men kjenner meg så igjen. Det hender jeg våkner og har lyst å skyte fuglene, og hvem F klipper gresset kl halv ni om morran!! Det ender i at jeg styrter ut på verandaen og kaster kongler etter måke/ skjære svina!! Er så slitsomt å ha sånne elendige netter, og noen morgener våkner jeg og griner, og da er liksom lista for den dagen lagt. Men man vet jo at det blir nattevåk ganske straks, men da hvertfall uten x antall plager i tillegg. Ha en "fin" kveld High five for dårlige netter, fugler, plagsomme katter og gressklippere! Håper på en bedre dag i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå