CaptainHindsight Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Hehe, nei. Om noe er det vel mer fordommer mot dem med flere barn, uten at jeg er enig i det.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Nei, ikke status. Men det blir mer og mer vanlig med mer enn to barn synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Tegn på fattigdom med bare to? Det må være noe av det dummeste jeg har hørt Tror ikke det er status med mange barn, men det er helt tydelig av fler og fler ønsker seg det og det blir mer vanlig igjen.
Gardinstang Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 (endret) Jo færre barn man har, jo billigere er det, dess flere penger har man igjen Endret 17. juli 2012 av Gardinstang
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Må vel være motsatt, jo færre barn , jo bedre økonomi. Ihvertfall så er det sånn i min krets. Noen korttenkte veninner trodde at jo fler barn og jo fler barnetrygder de fikk, jo rikere ble de. Det de ikke tenkte på i samme slenge, var at barna skulle følges opp med det som trengs av mat , klær osv. Per i dag står de vennene med flest barn, på konkursens rand, mens jeg, med mine få barn, har best økonomi av alle Men fra spøk til alvor, nei, jeg tror ikke antall barn har noe å si for statusen;-)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #8 Skrevet 17. juli 2012 Det er vel også mye pga. at mange starter på nytt med både en og to barnefar til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå