Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Uff.. og det kommer spesielt når vi er borte fra hverandre?! Har vært borte en uke + fra kjæresten min. Han har vært på jobb laange dager og jeg har vært på besøk hos foreldrene mine. Igår kveld sendte jeg han en mld om han var kommet hjem.. Idag ettermiddag fikk jeg svar! Et kort konsist, surt svar og han gidder såvidt å svare når jeg spør han om ting.. Aner ikke om han bare er sliten etter jobb, eller om det er noe som plager han. Vi har det egntlig ganske fint sammen, og har bare vært sammen i 6 mnd. Kan man ta opp sånne ting uten å skape en sur stemning? Eller er jeg bare nærtagende når han svarer meg så surt? En dag ringer han meg og sier han savner meg, andre dager virker han bare pottesur når jeg vil snakke med han..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Eneste måten å få svar på, er å spørre han rett ut. Dette bør du kanskje finne ut av FøR du flytter sammen med han og evt får barn. Snakker av egen erfaring og den er ikke god..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå