Musemorbr / Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Bergen, vil jeg tro. Men dit kan du ta hurtigruta.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Bergen, vil jeg tro. Men dit kan du ta hurtigruta. Det vil vel gå omtrent for det samme om man kjører til Bergen eller Oslo.
Gjest @---;- Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Enkleste er nok å kjøre til Oslo. Ingen ferger og stort sett fine veier hele veien. I tillegg bruker du kun ca 8 timer ned til Oslo. Ønsker du en hurtig båten til Hirtshals så må du til Larvik. Da bruker du 2-3 timer ekstra i kjøring. Men, da tar båtturen kun 4,5 timer. Trodde forresten ikke det gikk båt til Dannmark fra Bergen, men det er mulig jeg tar feil der. Bergen hadde jeg uansett ikke satset på. Skal du kjøre kysten så er der masse ferger som både koster penger og tid. I tillegg så har du veldig dårlig veier. Veiproblemet vil du og ha hvis du skal over fjellet. Men, da er du nesten i Oslo før du svinger over uansett. Et tredje alternativ er Moss, men her og må du legge til noen ekstra timer med kjøring ift Oslo. Du får uansett ha riktig god tur, og fortsatt god sommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå