Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Er høygravid og småbarnsmor. Er sliten og klar... Og jeg skulle gjerne hatt litt alenetid med kjæresten før nr 2 kommer. Når vi endelig har sjangsen til det så tar han alltid med seg lillebroren sin på 15 år.... Jeg blir i tillegg plassert i BAKSETET på bilen på en 2 timers kjøretur, da broren fikk sitte forran..... Jeg prøver å snakke med han om dette, men får da aldri alenetid med han ! Når det skal sies så er han 21 år... Og vi bor ikke sammen , så jeg ser han et par dager annenhver uke... Broren sin er han med resten av dagene da de bor sammen !! Vurderer og gjøre det slutt :-(
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Om han drar med broren sin de få gangene han ser deg vil jeg si det høres ut som han prøver å unngå alene tid. Nevøen min på 21 har et kjempegodt forhold til sin bror på 16. Men de går fort lei hverandre og tror nok største hadde blitt smågal av å ha broren rundt seg hele tiden. Høres nok ut som gutten prøver å skape avstand til deg og være så lite med deg som mulig. Trist for jeg regner med det er hans barn du skal ha. Ville nok prøvd å venne meg til tanken som alenemor for dette og det barnet du har fra før av, men ikke gjort det slutt enda, heller vente å se om det blir bedre. Blir det ikke bedre vil du da ha forberedt deg på alene tilværelsen videre og det vil gjøre mindre vondt.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Huff, er så redd for at du har rett .. :-( Sannheten svir.. Han er far til begge barna ja . Men hva om jeg sender han en melding, eller blir det for barnslig? Hvis jeg isåfall skal gjøre det, hvordan skal jeg fortelle dette uten at jeg høres sur ut eller som en overhormonell gravid..?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Du kan jo sende han en melding om at du har et behov for å snakke med han alene, så det er fint om han alene kan komme til deg slik at dere får snakket sammen under 4 øyne. Ikke skriv noe anklagende eller hva du ønsker å snakke om, spør han så si det tar vi når vi ses.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå