Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Så forsidene av Se og Hør forleden. Trodde ikke hun var dvask. Pløsete mage med masse cellulitter. Er jo klar over at hun har født 3 barn men har ikke hun tilgang på all den treningen og kjempesunne maten en kan ønske seg? Mette-Marit har vel aldri vært direkte sylslank men hun har lagt en del på seg tydeligvis...Litt spesielt å se Haakon og MM sammen i badetøy.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Herregud så teit du er i hodet, og det er det dessverre for deg ingenting å gjøre med. Mette Marit er fin hun, og ønsker hun en mer tonet kropp kan hun heldigvis få det med litt innsats. Et ektepar trenger ikke være like trenet eller like dvaske for å finne hverandre attraktive skjønner du, men sånne teitinger som deg vet vel ikke det?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Reagerte på det samme! Synes hun er klumpete og lite feminin i kroppen, spesielt mye dvask hud rundt mage. Hjelper heller ikke da med dårlig kroppsholdning.
sax Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Herregud så teit HI. Alle som bor i Norge har tilgang på sunn mat og trening, mener du at alle nordmenn bør være slanke og ha flotte kropper? Har du det selv?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Mest overfladiske jeg har lest her på lenge. Skjerp deg! Blir kvalm av overfladiske mennesker som deg hi!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Å herregud! Søk terapi hi. Håper ikkedu har barn og slike verdier går i arv. Spy. I så fall; stakkars barna dine.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Å møte slike som deg er mitt mareritt på stranden. Jeg fikk nå akkurat enda en grunn til ikke å kle meg i bikini i syden. Tusen takk for det. Jeg lurer på hvordan du ser ut?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #8 Skrevet 17. juli 2012 Å møte slike som deg er mitt mareritt på stranden. Jeg fikk nå akkurat enda en grunn til ikke å kle meg i bikini i syden. Tusen takk for det. Jeg lurer på hvordan du ser ut? Sikkert stygg både utenpå og inni!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #9 Skrevet 17. juli 2012 Herregud så teit HI. Alle som bor i Norge har tilgang på sunn mat og trening, mener du at alle nordmenn bør være slanke og ha flotte kropper? Har du det selv? Selvfølgelig mener jeg at alle mennesker(med forbehold! medisinske grunner naturligvis) bør være slanke. Hva som kjennetegner en flott kropp er selvfølgelig helt individuelt men en slank og sunn kropp er i de aller fleste tilfeller en flott kropp! Går man inn for det, er det lett å gjøre sunn mat billig. Jeg tjener dårlig selv da jeg er student men disker alltid opp med næringsrik og stort sett hjemmelaget mat. Og ja, for å svare på spørsmålet ditt, jeg er slank og får høre jeg har fin kropp til tross for et tvillingsvangerskap. Til deg øverst, føler du deg bedre nå? Ved å prøve å overbevise deg selv om at jeg er teit og uintelligent? HI
sax Skrevet 17. juli 2012 #10 Skrevet 17. juli 2012 Herregud så teit HI. Alle som bor i Norge har tilgang på sunn mat og trening, mener du at alle nordmenn bør være slanke og ha flotte kropper? Har du det selv? Selvfølgelig mener jeg at alle mennesker(med forbehold! medisinske grunner naturligvis) bør være slanke. Hva som kjennetegner en flott kropp er selvfølgelig helt individuelt men en slank og sunn kropp er i de aller fleste tilfeller en flott kropp! Går man inn for det, er det lett å gjøre sunn mat billig. Jeg tjener dårlig selv da jeg er student men disker alltid opp med næringsrik og stort sett hjemmelaget mat. Og ja, for å svare på spørsmålet ditt, jeg er slank og får høre jeg har fin kropp til tross for et tvillingsvangerskap. Til deg øverst, føler du deg bedre nå? Ved å prøve å overbevise deg selv om at jeg er teit og uintelligent? HI Greit nok, men slik er det ikke Og ja, du høres teit og uintelligent ut. Hjelper ikke å bare ha en flott kropp
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #11 Skrevet 17. juli 2012 Vil heller si motsatt hi. Med de midlene MM har til rådighet kunne hun som mange narsissistiske selvdyrkere hatt en personlig trener på slep dagen lang, tatt fettsuging, mageplastikk, botox og brasiliansk rumpeløft. Men takk o lov har vi en jordnær kronprinsesse som har et naturlig forhold til kropp og mat. Og gjemmer seg ikke vekk tross barnefødsler. Fantastisk :-) Så gå å skrell deg selv hi, dumme nepe!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #12 Skrevet 17. juli 2012 Herregud så teit HI. Alle som bor i Norge har tilgang på sunn mat og trening, mener du at alle nordmenn bør være slanke og ha flotte kropper? Har du det selv? Selvfølgelig mener jeg at alle mennesker(med forbehold! medisinske grunner naturligvis) bør være slanke. Hva som kjennetegner en flott kropp er selvfølgelig helt individuelt men en slank og sunn kropp er i de aller fleste tilfeller en flott kropp! Går man inn for det, er det lett å gjøre sunn mat billig. Jeg tjener dårlig selv da jeg er student men disker alltid opp med næringsrik og stort sett hjemmelaget mat. Og ja, for å svare på spørsmålet ditt, jeg er slank og får høre jeg har fin kropp til tross for et tvillingsvangerskap. Til deg øverst, føler du deg bedre nå? Ved å prøve å overbevise deg selv om at jeg er teit og uintelligent? HI Greit nok, men slik er det ikke Og ja, du høres teit og uintelligent ut. Hjelper ikke å bare ha en flott kropp Men så flott for meg at jeg innehar begge kvaliteter da HI
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #13 Skrevet 17. juli 2012 Synes du høres ut som en mindre smart person og svært lite reflektert HI. Sunn mat tross student? Og slank tross tvillingfødsel? Og det i Norge?? Du fortjener en medalje! Fnis...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #14 Skrevet 17. juli 2012 Herregud så teit HI. Alle som bor i Norge har tilgang på sunn mat og trening, mener du at alle nordmenn bør være slanke og ha flotte kropper? Har du det selv? Selvfølgelig mener jeg at alle mennesker(med forbehold! medisinske grunner naturligvis) bør være slanke. Hva som kjennetegner en flott kropp er selvfølgelig helt individuelt men en slank og sunn kropp er i de aller fleste tilfeller en flott kropp! Går man inn for det, er det lett å gjøre sunn mat billig. Jeg tjener dårlig selv da jeg er student men disker alltid opp med næringsrik og stort sett hjemmelaget mat. Og ja, for å svare på spørsmålet ditt, jeg er slank og får høre jeg har fin kropp til tross for et tvillingsvangerskap. Til deg øverst, føler du deg bedre nå? Ved å prøve å overbevise deg selv om at jeg er teit og uintelligent? HI Greit nok, men slik er det ikke Og ja, du høres teit og uintelligent ut. Hjelper ikke å bare ha en flott kropp Men så flott for meg at jeg innehar begge kvaliteter da HI Du har ingen kvaliteter. Ei mager fattiglus uten moral. God sommer.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #15 Skrevet 17. juli 2012 Herlighet, dama har en helt normal kvinnekropp! Hvorfor i alle dager skal alle se ut som topptrente idrettsutøvere som bruker all sin tid på trening eller under kniven til plastiske kirurger. La nå en ellers normalt slank og sunn dame, som mosjonerer og er i god form få ha kroppen sin i fred. Alle er ikke like overfladiske som deg skjønner du, og at en kvinnekropp har litt fett over baken og magen bærer preg av noen svangerskap er faktisk helt normalt. Heldigvis har vår kronprinsesse et naturlig forhold til kroppen sin, går i bikini og nyter solen, honnør til henne for det!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #16 Skrevet 17. juli 2012 Herlighet, dama har en helt normal kvinnekropp! Hvorfor i alle dager skal alle se ut som topptrente idrettsutøvere som bruker all sin tid på trening eller under kniven til plastiske kirurger. La nå en ellers normalt slank og sunn dame, som mosjonerer og er i god form få ha kroppen sin i fred. Alle er ikke like overfladiske som deg skjønner du, og at en kvinnekropp har litt fett over baken og magen bærer preg av noen svangerskap er faktisk helt normalt. Heldigvis har vår kronprinsesse et naturlig forhold til kroppen sin, går i bikini og nyter solen, honnør til henne for det! Signerer...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #17 Skrevet 17. juli 2012 Herregud så teit HI. Alle som bor i Norge har tilgang på sunn mat og trening, mener du at alle nordmenn bør være slanke og ha flotte kropper? Har du det selv? Selvfølgelig mener jeg at alle mennesker(med forbehold! medisinske grunner naturligvis) bør være slanke. Hva som kjennetegner en flott kropp er selvfølgelig helt individuelt men en slank og sunn kropp er i de aller fleste tilfeller en flott kropp! Går man inn for det, er det lett å gjøre sunn mat billig. Jeg tjener dårlig selv da jeg er student men disker alltid opp med næringsrik og stort sett hjemmelaget mat. Og ja, for å svare på spørsmålet ditt, jeg er slank og får høre jeg har fin kropp til tross for et tvillingsvangerskap. Til deg øverst, føler du deg bedre nå? Ved å prøve å overbevise deg selv om at jeg er teit og uintelligent? HI Greit nok, men slik er det ikke Og ja, du høres teit og uintelligent ut. Hjelper ikke å bare ha en flott kropp Men så flott for meg at jeg innehar begge kvaliteter da HI Du har ingen kvaliteter. Ei mager fattiglus uten moral. God sommer. Du skulle bare visst God sommer til deg også! Håper for din del du klarer å nyte den, om ikke masse så bitte,bitte litt? HI
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #18 Skrevet 17. juli 2012 Visst hva? Hvor deilig du er? Fnis., Jeg har hatt en god sommer. Akkurat hjemme fra en nydelig ferie. Brun og slank er jeg og. Bor da tross alt i Norge
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 17. juli 2012 #19 Skrevet 17. juli 2012 Hehe, herlighet... Går da vel an å danne seg opp egne meninger uten at man er verdens fæleste person fordi? Feks, jeg syntes Britney Spears har blitt dvask, og lagt på seg. Iallefall var det det siste bilde jeg så. Javell. Så er det min mening. Jeg er langt ifra en supermodell selv, faktisk så er Britney Spears et anoreksi eksempel i forhold til meg. Men selvom jeg er feit, har jeg øyne og en hjerne, og - ja - jeg lager meg opp meninger om personer i som oppholder seg i rampelyset jeg også. Valget om å bli "dømt" opp og ned utifra åssen de ser ut, er noe de bevisst må ta den dagen de bestemmer seg for å tre inn i det offentlige. Sånn er det bare Rekk opp hånden den første her inne som aldri har laget seg opp en mindre posetiv mening om noen de har sett enten live eller i blader/på tv. Har ikke noe å si hvor pene eller stygge de er nå, men kan hende at de har hatt øyeblikk i "sola" som var mer heldige enn andre! Når det er sagt, så har jeg aldri likt ansiktet på Mette Marit. Syntes hun har for grove ansikts trekk. Det er min mening. Men det må jeg bare syntes. Hva kan jeg gjøre med det?? Ikkeno. Bare leve med det. Og jeg så bilde av henne i se og hør jeg også. Syntes hun så sliten ut.. Kan jo også hende hun er det. Enten det eller så er hun ikke like ung som hun var. Og det er jo en naturlig utvikling. Hjelper liksom lite med drittkasting om man ønsker å lage en debatt rundt hvorfor HI mener som hun gjør.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #20 Skrevet 17. juli 2012 Da må hi fokusere på en person som spiller på kropp og sex for alt det er verdt. For eksempel Britney! Men Mette Marit har vel aldri påstått hun er trent og sexy, og har markedsført det? DET er forskjellen. Hun er bare en vanlig dame og mor som alle oss andre som tilfeldigvis giftet seg med en kongelig. Da fortjener man ikke slikt fjas på trykk.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #21 Skrevet 17. juli 2012 Visst hva? Hvor deilig du er? Fnis., Jeg har hatt en god sommer. Akkurat hjemme fra en nydelig ferie. Brun og slank er jeg og. Bor da tross alt i Norge Du er i det minste underholdende da anonym;) Høres herlig ut. Skal selv til Sydney om en uke. Blir litt shopping men mest surfing da jeg er en ihuga vannsportfan. Blir forhåpentligvis berørt av solen selv! HI
Gjest Heartbroken Skrevet 17. juli 2012 #22 Skrevet 17. juli 2012 Hun er da en flott dame som nærmer seg 40 år? Ikke mange som slår henne når hun staser seg opp Syns det er forfriskende å se en så voksen dame som er så avslappet ifht egen kropp med de "skavanker" år og barnefødsler fører med seg. De er et flott par som virker til å ha det bra sammen.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 17. juli 2012 #23 Skrevet 17. juli 2012 Da må hi fokusere på en person som spiller på kropp og sex for alt det er verdt. For eksempel Britney! Men Mette Marit har vel aldri påstått hun er trent og sexy, og har markedsført det? DET er forskjellen. Hun er bare en vanlig dame og mor som alle oss andre som tilfeldigvis giftet seg med en kongelig. Da fortjener man ikke slikt fjas på trykk. At hun ikke fortjener det er jeg enig i. Men sånn er det bare med offentlige folk. De må finne seg i at andre danner seg opp meninger om dem. Hvor ofte er det ikke vi ser at stand up komikere hasjelerer litt med kongen? Kongen er riktignok født inn i det og hadde derav "ikke noe valg". Men Mette Marit hadde ett valg. Var ikke bare prinsen hun valgte den gangen. Men livsstilen som hører med å være en prinsesse, etterhvert dronning. Uansett en offentig person. Man er nødt til å kunne ha meninger om andre, selvom de ikke er rettferdige. Og det å slenge dritt tilbake til HI er ikke akkurat den beste måten å svare på en slik kritikk mot en mor på, vel? Om man ønsker svar på grunn til kritikken, eller starte en diskusjon, egner det seg vel kanskje bedre med saklige svar enn drittslenging? Bare ett forslag....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #24 Skrevet 17. juli 2012 Så forsidene av Se og Hør forleden. Trodde ikke hun var dvask. Pløsete mage med masse cellulitter. Er jo klar over at hun har født 3 barn men har ikke hun tilgang på all den treningen og kjempesunne maten en kan ønske seg? Mette-Marit har vel aldri vært direkte sylslank men hun har lagt en del på seg tydeligvis...Litt spesielt å se Haakon og MM sammen i badetøy. Jobb beskrivelsen til de kongelige kommer vel ikke med at man må være tynn og tonet og alltid se perfekt ut gjør den? ærlig talt du har da ikke noe med hvordan hun eller andre ser ut. Om du ikke liker å se på henne i badetøy så får du heller la være å se når du kommer over disse bildene.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 17. juli 2012 #25 Skrevet 17. juli 2012 Syns at at Mette Marit er et sunt forbilde for alle kvinner og jenter med sin naturlige kropp!:-) Dette usunne kroppshysteriet er ikke sunt!! Vet om mødre som gir barna dårlig samvittighet med å pirke på hva dei spiser og ikke...og det til jenter som er tynne fra ...men skal være " modellaktige"...Dette fører til et usunt selvbilde og dei er redde for kalorierg har alltid vært slank selv da jeg fikk anorexia,men mobbingen ga meg dårlig selvbilde som gjorde at jeg sluttet å spise selv om jeg nesten var den tynneste i klassen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå