Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Hadde dere alle tegn på graviditet før dere testet positivt, evt hva slags tegn merket dere?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Eneste jeg har hatt før positiv test er murringer i livmoren, i begge svangerskap. Andre symptomer(bl a ømme bryst og kvalme) har kommet noen uker senere.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 1. graviditet: veldig ømme bryst (før positiv test), måtte opp flere ganger om natta for å tisse, en liten festeblødning den dagen jeg ventet mens, kvalme og oppkast fra uke 6 2. graviditet: ømme bryst, vond korsrygg, halsbrann et par ganger (har det aldri ellers). Men endte i SA i uke 7.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 1. Merket ingenting , visste faktisk ikke at jeg var vravid før i uke 9 2. Veldig veldig svimmel 3. Veldig trøtt sliten .
hit og dit Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Jeg hadde ingen tegn før test. Hadde forsøkt å bli gravid og tok en test samme dag som uteblitt menstruasjon. Fikk ingen tegn før ca 6 uker (utover pos. test og uteblitt mens.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå