Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Er gravid etter lang tid prøving og mistet flere ganger, nylig testet så fosteret er nå ca fire uker (altså jeg i uke 6). Har blødd bittelitt i tre dager, ser ut som det er over nå, så virker positivt nå i forhold til abort, må tenke positivt Men så har jeg ei stor utfordring, vi skal flytte om ei uke, og samboeren er borte på jobb, og jeg har IKKE lyst å fortelle de som skal hjelpe til at jeg er gravid, men er meget skeptisk på all den løftingen, og det blir for dumt å ikke bistå selv! Så hva ville du ha gjort?
bønni Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Ville fortalt det allikevel, slik at de tar løftene og du kan passe på deg og kroppen din. Ellers blir det vanskelig ikke å gjøre for mye i en flyttesjau. Regner med at det er et større poeng å ta det pent med din historie med å miste, enn i alminnelige fall. Du får heller bare informere, si at du egentlig ikke vil si det til folk ennå så det er ikke noe videre samtaleemne, og be dem holde det for seg selv. Gratulerer og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Alt annet enn å løfte i allefall. Enten fortelle eller finne på en annen unnskyldning.
Gjest Ziva Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Svigermor var hysterisk for at jeg skulle løfte i den perioden vi prøvde å bli gravide. Hadde mistet et par ganger. Hun mente at kroppen måtte være uthvilt til neste "runde" (graviditet). Bruk det som en "unskyldning".
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Hi her. Pokker da, var det jeg også tenkte, må nok fortelle det da. Så kom jeg på nå, jeg har også lovet å hjelpe til med å servere i bryllup i helgen, og jeg er svært svimmel og kvalm, bør jeg si fra eller bare prøve å gjøre mitt beste der?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Si ofra der også du, kan Bli mye løft Og rydding det på slutten av kvelden også Nemlig
Netti*** Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Hadde jeg prøvd lenge og endel blitt gravid, små blødd og mistet flere ganger ville jeg ikke gjort noe som kan fremprovosere abort. Ville ikke løftet, stresset eller servert. Har servert mange ganger og du småspringer og det er en tung oppgave. Om du vil si du er gravid eller influensa er jo opp til deg.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #8 Skrevet 17. juli 2012 Jeg tror ikke du gjør noe galt om du løfter, men skulle du komme til å abortere vil uvissheten komme til å gnage, selv om det sansynlig vis ikke var løftingen som gjorde utslaget. Jeg synes derfor du heller skal være forsiktig. Hvis du ikke vil si det som du er kan du jo være så uheldig å få kink i ryggen eller forstue en hånd. Stor støttebandasje rundt håndleddet gjør seg godt
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 17. juli 2012 #9 Skrevet 17. juli 2012 Husker at alle var helt hysteriske på at jeg ikke måtte løfte noe når jeg var gravid. Jeg hadde en helgejobb ved siden av studiene der jeg løftet tungt de først 4 mnd, og jeg mistet ikke. Meeen jeg hadde nok ikke gjort det om jeg hadde mistet før
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #10 Skrevet 17. juli 2012 Hi her. Etter to års prøving og mistet flere ganger tar jeg ingen sjanse, så har sendt ei mld til hun jeg skulle hjelpe til i bryllup hos i helga, og valgte da å være ærlig, har ikke samvittighet til noe annet. Er i hovedsak mamma og samboeren hennes som skal hjelpe til, og mamma vet hva jeg har gått igjennom så da får jeg vel ikke gjøre noe, verst blir vel maset , men blir vel greit det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå