Gå til innhold

Polarn O Pyret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er de i str?Tenker å høstdress.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på høstdress

HI

Skrevet

Har jakke derfra i str 86 til jenta vår på 20mnd snart, og den må vi brette opp på. Hun er over 82cm og 11kg. Så de er store i str, samme m luene.E

Skrevet

de er ganske store i str. mitt barn er verken stor eller liten, ganske gjennomsnitts egentlig og han passet en dress i str. 74 frem til han var ca 16 mnd gammel... gjøptre jakke i 86 og den er fertsatt ganske romslig, han er snart to år gammel og bruker 92-98 til vanlig i klær.

Skrevet (endret)

Min jente er ganske stor for alderen (15 mnd, ca 12,3 kg og 82-84 cm), bruker stort sett 92/98 i størrelse ellers. PoP-dressen vi kjøpte i vår i størrelse 86 passer imidlertid fortsatt fint - så vil si de er relativt romslige i størrelsene. (skulle jeg kjøpt ny i dag, hadde jeg sikkert gått opp en størrelse, for å ha litt å vokse inn i).

Endret av Valiana
Skrevet

Takker for svar :)

HI

Gjest Mentha
Skrevet

Vi fikk vinterdress i str 80 (som var faktsk str han brukte da), den hadde han hele vinteren, og den er fortsatt romslig og god, nesten så jeg håper den kan brukes til høsten igjen :P Han er str 86 nå.

Regndressen i 86 er diger og må brettes opp på armene og tas helt inn på selene i ryggen.

Klær generelt kan brukes en str 'for liten' på junior, altså han bruker fortsatt 80-klær selv om han egentlig er str 86 (han er 84 cm lang).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...