Gå til innhold

noen her som har blitt konisert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble det 28 feb og ble gravid rett etter. har ingen venner som har gjennom gått dette og lurte på om noen kan fortelle meg litt hvordan det er med graviditet?

Skal på etterkontroll 16 aug, de fjernet ganske lite i og med at vi planla en liten en

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt dette å har vært gravid 2 ganger etterpå å er nå gravid igjen,jeg måtte inn å ta celleprøve hver 8 uke i svangerskapet også jeg for å følge med på dette å når svangerskapet var over så måtte jeg inn etter mnd å d var da di koniserte mye av meg..tok mer enn nødvendig men jeg er bare glad til! Jeg skal få tettere oppfølging me ul denne gangen siden vannet gikk i uke 33 sist gang så d kan vær at di velger å sette på strikk denne gangen :) men d har gått kjempe fint å har ikke vært noe problem sånn sett.

Skrevet

ok, de tok minimalt på meg,blødde ikke heller etterpå, bare litt brun utflod. Har du liksom hatt vondt når du har vært gravid? kjenner noen ganger at det liksom gjør litt vondt oppi der....kremt.....

Skrevet

Jeg hadde en slik operasjon i 2004 og hadde ikke noen problemer i forrige svangerskap. Er gravid igjen, og har ikke opplevd at leger har ytret noen kommentar om at det er noen form for risiko bundet med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...