Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Jeg ønsker meg noen nye kniver, og vet at tupperware har gode garantier. Men et knivene deres gode??
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 JA! Vi har 2 forskjellige sett kniver (har en mormor som selger Tupperware), og vi er superfornøyd. Men hvordan kniver er det du ønsker? Vi har også ett par fra Victoria Knox kniver, og de er og super å bruke
sayonora Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 De jeg har derfra er jeg i hvertfall veldig fornøyd med
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 JA! Vi har 2 forskjellige sett kniver (har en mormor som selger Tupperware), og vi er superfornøyd. Men hvordan kniver er det du ønsker? Vi har også ett par fra Victoria Knox kniver, og de er og super å bruke Når jeg tenker meg om er vi ikke så fornøyd med brødkniven da den er litt for tykk og smuldrer brødet. Ellers er det ikke noe negativt jeg kommer på med dem.
lille-line Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Jeg lurer på hvordan knivene i "U-series" er imot Viktoria knox-kniver.... lurte på å kjøpe U-series-knivene i bryllupsgave til min bror, men di har jo egentlig ønsket seg Viktoria knox-kniver..... :-/ er så usikker ettersom jeg bare har prøvd en liten universalkniv i den serien(syns den var god-da) hva ville du som har begge typene gjort? tupperware-knivene er på tilbud nå, så hvis jeg kjøper ett sett, er det 7 kniver.... i VK-serien ville jeg fått 3 kniver for samme prisen-ca....
Netti*** Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Tror Tupperware forsatt har tilbud på alle knivene. Burde vite det da jeg egentlig er konsulent :-/
lille-line Skrevet 18. juli 2012 #7 Skrevet 18. juli 2012 ja, di har det....derfor jeg vurderte å kjøpe tupperware istedeførr victoria knox-kniver....
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Ehh... Dere som skriver "victoria knox", mener dere _egentlig_ Victorinox kanskje?? Hehehe...
frk Nilsen Skrevet 18. juli 2012 #9 Skrevet 18. juli 2012 Kjøp en Mashahiro i stede, mye bedre kniver! øyo brødkniv Victorinox er et godt alternativ Tupperware sine ser ikke ut som gode kniver, ville ikke kastet bort penger på de.
elskerlivet Skrevet 18. juli 2012 #10 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har til nå 3 av tupperware sine, og det er beste knivene jeg noengang har hatt...
lille-line Skrevet 19. juli 2012 #11 Skrevet 19. juli 2012 heheheh...trudde åsså dæm het viktorinox, men så så æ nån såmskreiv victoria knox,så da beij æ litt reve me-å rægna me att dæm hadde skreve rætt-i å me att æ aldri har hadd den type kniva hihihihi... æ har skjøl fiskars sine me svart og orange gummihåndtak-å hatt di i 7 år nå-og STORFORNøYD tok sjansen og kjøpte tupperwareknivene -så håper jeg de er så bra som di visstnok skal være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå