Ziiona Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Er veldig nysgjerrig på hva slags person jeg er, når jeg har en datter som heter Maxine (ja, e'en uttales).
Ziiona Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har faktisk aldri lagd en sånn tråd før, og er nesten aldri aktiv inne på forumet. Så at du har et problem med sånne tråder er ikke mitt problem vel? Jeg er bare nysgjerrig på hva dere her inne tror om meg ut ifra navnevalget.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Veldig eksentrisk og oppfinnsom mamma (hvor har du i det hele tatt fått ideen til navnet)? Vet det brukes i fransktalende land. Sannsynligvis en mamma med høy inntekt eller høy utdannelse, internasjonalt anlagt og moderne type. Opptatt av at møbler og klær skal være "siste skrik".
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 En dame i midten av 30 åra. Ingen utdannelse utover vgs, er ufør, røyker rullings, liker campinglivet og er glad i pils...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har faktisk aldri lagd en sånn tråd før, og er nesten aldri aktiv inne på forumet. Så at du har et problem med sånne tråder er ikke mitt problem vel? Jeg er bare nysgjerrig på hva dere her inne tror om meg ut ifra navnevalget. Regner med at kommentaren til første anonym er fordi det er allerede en tråd hvor alle kan stille det spørsmålet. Da trenger ikke flere og lage egne like tråder. Bruk den samme tråden så slipper vi ørten like Hvem er....tråder
Ziiona Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2012 En dame i midten av 30 åra. Ingen utdannelse utover vgs, er ufør, røyker rullings, liker campinglivet og er glad i pils... Kunne ikke tatt mer feil! Er ikke en eneste ting som stemmer. Har ikke rundet 30 enda, har høy utdannelse, røyking er det verste jeg vet, aldri vært på camping, og drikker nesten aldri alkohol. Fordommer sier du? ^^
Ziiona Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2012 Veldig eksentrisk og oppfinnsom mamma (hvor har du i det hele tatt fått ideen til navnet)? Vet det brukes i fransktalende land. Sannsynligvis en mamma med høy inntekt eller høy utdannelse, internasjonalt anlagt og moderne type. Opptatt av at møbler og klær skal være "siste skrik". Vil si du traff ganske så bra:) Er utdannet advokat, elsker å reise og oppleve nye ting rundt om i verden. Er ikke så opptatt av at klær skal være siste skrik, men det jeg har på meg skal ikke være helt bak mål Navnet var egentlig noe som utviklet seg ut ifra et annet navn vi syntes var fint. Var først litt usikker, men når vi fikk smakt litt på det likte vi det bare bedre og bedre. Hadde veldig mange kriterier for valg av navn, og dette møtte dem alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå