Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Jeg elsker cola og drikker ingen annen brus. Men nå synes jeg den smaker rart, nesten litt metallisk eller noe. Noen andre som har opplevd det når de er gravide?
Mango86 Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Jepp! Har derfor sluttet å drikke favoritt-drikka mi...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Hehe, herlig å høre at det er andre som har det på samme måte:) Fikk avsmak på cola og som HI skriver, det smakte metall eller noe i den duren. Var så frustrerende, for trodde det var smaksløkene mine det var noe i veien med, men det var nok graviditeten. Fikk samme avsmak på kaffi også, synest at det smakte helt forferdelig og jeg som elsker kaffi.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Jepp! Har derfor sluttet å drikke favoritt-drikka mi... Jeg går å venter på å kunne teste snart, er på dag 5 bare, så vet ikke om jeg er gravid enda. Men det med colaen var bare så utrolig rart til meg å være, tror ikke det har hendt før.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Noen flere? Det kan jo være tilfeldig, men var jo litt rart at det kom akkurat nå.
Musemorbr / Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Jeg fikk det sånn fra starten av graviditeten. Sluttet da og drikke det, og har nesten ikke smakt det siden heller. Egentlig er det bare fint å se på det som en mulighet til å være litt sunnere i graviditeten. Drikk vann og juice heller enn brus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå