Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Har i løpet av de tre siste dagene fortært følgende: 3 poser potetgull, 850 gram sjokolade, en kilo vingummi, 200 gram lakris og sist men ikke minst 3 softis. Jeg er Ikke overvektig (50 kg) men fortsetter dette blir jo det resultatet. Tror at det dårlige været på Sørlandet har skylda:-) nu er nok, nok! Kan alle forumtrolla fortelle meg hva slags søplehue jeg er, slik at jeg virkelig slutter med denne fråtsinga? Er egentlig ganske deppa over sukker/ fett avhengigheten min, og at jeg selv lar meg fallere slik. Og nei, jeg har ikke bulimi ( til dere som spekulerer i om jeg gjør meg nytte av kaloriene).
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Det var voldsomme mengder! Du kan da ikke ha gjort annet enn å dytte godt i munnen? Har du spist vanlig mat i tilegg?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 dårlig vær på sørlandet???? har jo hatt sol og varmt vær lenge nå.. har badet hver dag i en uke nå.... hvor på sørlandet er du?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Uansett hva: Dårlig matveier kan man ikke skylde på været for.. Kan fiiint finne på noe annet å gjøre enn å stappe trynet
Lady lovely locks Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 DU ER ET DÅRLIG MENNESKE!!! - hvar det sÅnn du tenke ?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 DU ER ET DÅRLIG MENNESKE!!! - hvar det sÅnn du tenke ? hvar? V-A-R!!!! VAR!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. juli 2012 #7 Skrevet 16. juli 2012 DU ER ET DÅRLIG MENNESKE!!! - hvar det sÅnn du tenke ? Nei nei, hun ville bli kalt for sølehode, ikke dÅrlig menneske Men HI: Prøv Å okupere dÅrlig vær dager med noe annet enn Å spise, vet selv hvor lett det er Å sette seg ned Å spise alt snopet man kommer over, men jeg driver meg selv til hobbyer, husarbeid, ungene, ser tv, sitter her osv, og tygger tyggis som en mester
Lady lovely locks Skrevet 16. juli 2012 #8 Skrevet 16. juli 2012 DU ER ET DÅRLIG MENNESKE!!! - hvar det sÅnn du tenke ? hvar? V-A-R!!!! VAR! hmmmmm.... ja jeg sÅ det jeg ogsÅ, men litt sent.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 16. juli 2012 #9 Skrevet 16. juli 2012 Det var fråtsing det!! Jeg fråtser litt selv også faktisk. Alle maser om å få sommerkropp, men det er vel ingen vits når man bare er her hjemme i dette været?! Har lest tips her inne som å pusse tennene eller ta et tygg sitron når støvsuget kommer, men det har jeg aldri prøvd. Jeg er like håpløs som deg, så jeg får følge med her
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #10 Skrevet 17. juli 2012 dårlig vær på sørlandet???? har jo hatt sol og varmt vær lenge nå.. har badet hver dag i en uke nå.... hvor på sørlandet er du? Hvor i alle dager bor du, for her er det jammen meg ikke mye fint. Solen så jeg på søndag og det er vel igrunn det. Bor på sørlandet jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå