Gå til innhold

Hadde du klart deg uten pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Kunne du greid deg med nettbrett/mobiltelefon istedenfor pc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke hadde hatt en jobb som gjør pc helt nødvendig, så hadde det gått fint. Har ikke satt meg inn i det med nettbrett og sånt enda, og det hadde nok gått en stund før jeg hadde giddet det. Tenk så god tid jeg hadde hatt i mellomtiden. ;)

Skrevet

Jeg foretrekker pc framfor både nettbrett og mobil. Kunne sikkert klart meg uten pc om jeg måtte, men jeg velger det ikke bort så lenge jeg har et valg

Skrevet

Ja, det kunne jeg.

Jeg er grønn når det kommer til data, og jeg har ikke mye tid til å bruke det lengre. Jeg klarer meg fint med telefonen, og jeg bruker pc max 1 gang i uka. Bruke pc når jeg skal betale regninger for enkelthetens skyld, men har en app på mobilen så gjør at jeg kan fikse det ifra den og. Jeg finner ikke inernett interessant egentlig, kun dib. Drittlei facebook også!

Mobilen derimot- den kunne jeg nok ikke klart meg uten så veldig lenge. Hadde nok fått abstinenser etter ett døgn eller to ;) ..ehe.. eller samme dag :(

Skrevet

Jeg hadde ikke klart meg uten pc. Er student, så jeg er avhengig av å kunne skrive oppgaver, hente stoff og holde meg oppdatert. I tillegg er jo Facebook en nødvendighet. Jeg holder meg oppdatert på håndballtreninger - når og hvor det er, og hva vi gjør på hver enkelt trening, f.eks.

Også er det de litt mer frivillige tingene, som likevel er et must og en viktig ting i hverdagen. Lese aviser, sjekke bussrute, hente inspirasjon til dagens middag, sjekke mail, bestille flybilletter, finne telefonnumre osv.

Klarer meg uten pc innimellom, men det er de gangene jeg er på ferie i utlandet eller ligger halvveis utslått av sykdom.

Skrevet

Er avhengig av pc på jobb, men hjemme bruker jeg som regel bare telefonen og iPad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...