Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #7 Skrevet 16. juli 2012 "Løpegutt" for mannen min som er selvstendig, dvs hente ting, levere ting, sende ting, innom posten, svare på mail, være privatsjåfør osv osv. Har en 40% stilling i tillegg da.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #8 Skrevet 16. juli 2012 Herbalife. Altså svindel? Nå driver ikke jeg med Herbalife, men er ikke det et kosttilskudd som mange andre kosttilskudd da?
Mami_ Skrevet 16. juli 2012 #9 Skrevet 16. juli 2012 Herbalife. Altså svindel? Nå driver ikke jeg med Herbalife, men er ikke det et kosttilskudd som mange andre kosttilskudd da? http://www.helenedrage.com/?p=4915
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #10 Skrevet 16. juli 2012 Herbalife er et lovlig produkt i Norge #6.. Så spar deg. Vi tilbyr slankemiddel, energi tilskudd innen sport og hud og hårpleie, vi presser det ikke på noen, og de som bestiller, får varene sine. Vi gir gode priser, og har enda ikke støtt på noen som har klaget til meg av de jeg har solt til.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #11 Skrevet 16. juli 2012 Herbalife. Altså svindel? Nå driver ikke jeg med Herbalife, men er ikke det et kosttilskudd som mange andre kosttilskudd da? http://www.helenedrage.com/?p=4915 Henvise til en blogg ja, så fint. Nå har det seg slik, at jeg har hvertfall ikke blitt hjernevasket på noe vis Jeg er helt ærlig med kundene mine, og når de spør meg om jeg har prøvd slankemiddelet (siden jeg selger hud/hår produkter) så sier jeg som sant er, jeg tåler det ikke, min mentor vet om dette, og sier at det er fint jeg er ærlig om saken, for kunder forholder seg nå bedre til en ærlig selger, gjør de vel ikke? Ja, vi "spiller" på egene erfaringer med produktene, hvorfor? For at kunden kan høre hvordan det funker for oss, men hverken jeg, min mentor eller de andre han er mentor for, lovpriser produktet, og mener at det funker for oss, så det KAN funke for dem. Jeg har enda ikke vært borte i en av mine felles selgere som "lovpriser" Herbalife over alt annet, vi gir et tilbud, og det er kunden selv som bestemmer om h*n ønsker vårt produkt eller andres. å kalle Herbalife for en sekt er for dumt, vi selger noe vi selv har prøvd, og har troa på at kan funke for flere enn bare oss.
Mami_ Skrevet 16. juli 2012 #12 Skrevet 16. juli 2012 Nå vet jeg desverre lite om hud/hår-produktene, så det skal jeg ikke uttale meg om. Forøvrig syns jeg det er rart at personer som påstår de ånder og lever for trening, helse og livsstil virkelig reklamerer for at såkalte proteinbarer og shake'er hvor 40% av næringsinnholdet stammer fra sukker er helsefremmende. I tillegg er disse produktene utrolig dyre, da Herbalife opererer med private selgere som mellomledd, som selvfølgelig skal ha sin fortjeneste og provisjon. å kalle det for svindel var kanskje satt på spissen, men å prakke denne typen produkter som inneholder mye sukker og lite viktige næringsstoffer på mennesker som vil gå ned i vekt mener jeg er uredelig. Det disse menneskene trenger er sunn og varig livsstilsendring, og ikke slanking ved hjelp av snacks og milkshakes.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #13 Skrevet 16. juli 2012 Nå vet jeg desverre lite om hud/hår-produktene, så det skal jeg ikke uttale meg om. Forøvrig syns jeg det er rart at personer som påstår de ånder og lever for trening, helse og livsstil virkelig reklamerer for at såkalte proteinbarer og shake'er hvor 40% av næringsinnholdet stammer fra sukker er helsefremmende. I tillegg er disse produktene utrolig dyre, da Herbalife opererer med private selgere som mellomledd, som selvfølgelig skal ha sin fortjeneste og provisjon. å kalle det for svindel var kanskje satt på spissen, men å prakke denne typen produkter som inneholder mye sukker og lite viktige næringsstoffer på mennesker som vil gå ned i vekt mener jeg er uredelig. Det disse menneskene trenger er sunn og varig livsstilsendring, og ikke slanking ved hjelp av snacks og milkshakes. Som sakt, ingen jeg kjenner til, prakker noe som helst på kundene, de har fritt frem, er bare å si nei takk, så ser vi oss ferdig med det. Hår/hud produktene.. Vel, for min sin del gjør noe av hudkremene underverker.. Jeg har slitt i alle år med en hud (spesielt ansiktet) som er knuss tørr og super fet i "flekkvis" (tørr i panne/tinning og skinn, også er jeg skikerlig fet i huden rundt munn og nese. Prøvde alt jeg kom over, men ingenting hjalp, så i et skrik av desperasjon prøvde jeg noe av Herbalife, og opplevde bedring i huden Og kan sannelig si at det hjalp meg. Men samtidig, man har nok aldri en garanti for at det funker. Produktet er helt klart overpriset, en av grunnene til at jeg ble selger selv, hvis ikke hadde jeg nok ikke hatt økonomi til dette, men det gir jo en sånn passelig inntekt når man sitter hjemme med barn og er delvis ufør. Enda det skal stygg mye til for at man klarer å selge for mer enn 10 000 i mnd på hår/hud produktene. (tjener selv mellom 5000 og 7000 i mnd) Med tanke på sukker innhold osv, så kan jeg fint si at det er en av grunnene til at jeg kun selger hud/hår produkter. Jeg akter ikke å sitte å lyve til folk, og man får desverre ikke kunder av å si "Jeg vil tilby deg en fin pakke pris på Herbalifes slanke pakke, du går ned i vekt, men kan øke risikoen for diabetes" Men må si, på lørdager kan jeg "unne" meg en av de "slanke" barene våre, de smaker som vanlig sjokolade, men siden de metter som et mellommåltid, så stopper det også ønsket om flere, eller noe godis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå