Gå til innhold

Når man har felles barn og forholdet ryker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så mange som har felles barn, men som ikke er i et forhold lenger, som ikke klarer å samarbeide.

Vi har flere venner som sliter huet og ræva av seg fordi eksen ikke samarbeider ang barna og det forsurer bare hverdagen til de involverte. Jeg vet at det er alltid to sider av samme sak og jeg kjenner også noen som jeg synes kunne vært mer samarbeidsvillig med sine ekser.

Jeg har forståelse for at det er mange følelser involvert når det kommer til fordeling av barna og begge foreldre vil jo ha mest mulig tid med barna sine, men det skal jo ikke gå på bekostning av barna. Og når man da etter mye mekling endelig blir enige, hvorfor skal man da være vanskelig ved levering og henting eller t.o.m nekte å levere ungen fra seg.

Min mening er at om man først har fått barn sammen så må man samarbeide resten av livet, så selv om forholdet ryker og det i en slik prosess er mange følelser involvert så må man faktisk samarbeide okke som nettopp fordi man sammen har et eller flere barn.

Jeg vil gjerne vite folks meninger og erfaringer om dette, for jeg forstår det ikke helt selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare bare å beholde respekten og samarbeidet med eksmannen når han som er 27 innvolverer seg med en jente på 16.... Og han i tillegg lar denne jenta passe barna våre mens han er på jobb.

Skrevet

Hvorfor i all verden skal det at man har barn med noen gjøre at man skal klare å samarbeide så godt? Har du virkelig vanskeligheter med å forstå at dersom man har en eks som har vært utro, slår, er en lat dass, eller er upålitelig, så er det ikke så lett å beholde et godt samarbeid? Ja, man bør bestrebe seg på å få samarbeide til å flyte så godt som mulig, men det er nå engang en grunn til at man ikke er sammen lenger, så ikke rart at mange sliter med å være blid og imøtekommende mot eksen 24/7.

Skrevet

Jeg kan forstå at det er vanskelig og at det ofte involverer veldig mye annet også, men jeg mener at man uansett må samarbeide på en eller annen måte og det gjelder begge veier.

Jeg har selv skilte foreldre og opplevde det som at de alltid prøvde å samarbeide selv om de var uenige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...