Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 F.eks: Frokost, ei skive pluss melk. Lunsj, 2 skiver og juice eller melk Frukt eller yoghurt Liten middagsporsjon Et knekkebrød og frukt
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Har en som blir 5 om et par uker. Han spiser eks. frokost 1 skive lunsj 1 eple og en banan hvis sen middag kan han spise 1-2 skiver før middag middag 2 pølser, litt pasta, 2 mellom stk med ferdigpizza, 1 stk med hjemmelaget, 1 vanlig skål grøt eller suppe nesten samme mengde som meg, 1 potet ca 2 fiskeboller/kjøttkaker/fiskepinner ol. og litt pasta. kvelds hvis tidlig middag mer frukt, frokostbl., skive, el. Altså det varierer veldig.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Frokost: 1 skive ( av og til 2 skiver, andre ganger kun et par biter...) Lunsj: 1-2 skiver Middag: 3-4 pølser (!!), eller lite middag...liker mest pølser, men får ikke dette hele tiden altså. Kveld: ingenting, eller 1 skive, eller en skål med frokostblanding etc.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Flere?? eg synst mine 5-6 åringer spiser masse Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå