Gå til innhold

Den populære sjiraffen til 200 kroner

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har kjøpt den? hva er så stas med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den babyleken? Den skal visst være så pedagogisk riktig; stimulere sansene til baby med farge (kontrastfarger til nyfødt) og konsistens. Min baby likte den i to uker fra hun var 3 mnd, deretter foretrakk hun leker med sterke farger.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Min likte den å gnage på, men var som med alle andre leker da hun var baby gikk lei...

Skrevet

Kjøp den på ebay, der er den billigere.

Skrevet

Min elsket den, men jeg har rota den bort og hun greier seg like godt uten..

Skrevet
Kjøp den på ebay, der er den billigere.

Kremt, er veldig dårlig til å "finne ting" på internet... har du tilfeldigvis en link til denne sjiraffen på ebay? ;)

Skrevet

Hvor ille stilt er det med folk her? Sjiraff skal man ha, men 200 kr, nei det ble plutselig dyrt...

Skrevet

Det er absolutt favoritt leken til min gutt hvertfall!

Den er tydligvis veldig god å bite pÅ og han liker at den er lyd i.

Det er ett kjøp jeg ikke har angret ett sekund på! :)

Jeg kjøpte den også på ebay men var ikke noe særlig billigere.

Tar også ofte opp til en måned før du får varen.

Skrevet

Det virker som den er god for kløende gommer. Jenta mi liker den, og leker mye med den.

Skrevet

Hvor ille stilt er det med folk her? Sjiraff skal man ha, men 200 kr, nei det ble plutselig dyrt...

Altfor dyrt til at jeg hadde giddet å kjøpe den i alle fall, fikk den i gave..

Og vi er ikke dårlig stilt..

Skrevet

Her var den populær de første fem minuttene, og så var den ikke så gøy lenger. hender han biter litt på den da, men han klarer ikke lage lyd med den så da mister han fort interessen..

Hun i butikken sa forresten at i Frankrike fikk alle som hadde født med seg en sånn en hjem fra sykehuset, fordi den var så bra. Men ser i grunn ikke helt hva som er så spesielt med den jeg, den er vel akkurat som andre leker du kan få over alt?

Skrevet

Det var den første leken mitt barn fikk lyd utav helt alene, for den er så myk å klemme på. Så det var stas! :-) De andre er så harde og det gjør det vanskelig å få lyd utav for små babyhender.

Skrevet

Min klemmer ikke på den for å få lyd ut av den,han slår den mot magen å synst dette er kjempe gøy så godt leken er myk :P

Min er ti månender å liker den forsatt.

Han biter mye på den nå som han plages med tennene.

Det som er negativt med denne er at det virker som drn tåler vann dårlig.

Etter jeg vasket den ble lyden vekke og sånn var den i en uke før den heldigvis ble bra igjen.

Alle babyleker burde da tåle å kunne vaskes,noe annet hadde vært veldig uhygenisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...