Gå til innhold

Hormonspiral og pms... Flere som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn hormonspiral for første gang i høst. Fikk så tilbake mens på nyåret en gang. Har den regelmessig.

Problemet mitt er at i uka før jeg venter mens så blir jeg et skikkelig troll. Jeg kjefter og smeller, klager og syter... I tillegg føler jeg meg utrolig deprimert og utenfor. Dette slipper taket idet mensen kommer, og jeg kan igjen puste med magen og føle at jeg er "meg selv".

Har aldri hatt slike humørsvingninger og følt meg så deprimert tidligere, så lurer derfor på om dette er bivirkninger av spiralen. I så fall skal jeg bestille meg legetime snarest...

Noen som har opplevd noe lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har erfaringer med dette?...

Skrevet

Jeg fikk hormonspiral i høst og jeg vet ikke helt om det er PMS men jeg blir i perioder skikkelig irritert! Jeg har ikke funnet noe rytme i det enda, men jeg regner egentlig med at det er PMS. Jeg var tidligere også PMS men klarte i større grad å kontrollere det.

Skrevet

Er litt slik med meg og, går rundt og er irritert på alt og alle uten at det er noen grunn til det. Prøver å tenke at det ikke skal skje denne mnd, men det kommer som kastet på meg og jeg er ei sur kjærring.... Det er også slitsomt å føle seg deppa hver mnd når man absolutt ikke har noen grunn til det.

Tenker at det er engangstilfeller, men har nå funnet ut at det er en rytme i det, og kan i grunn plotte inn dagene jeg burde isoleres fra verden i god tid før det hele starter..:S

hi

Skrevet

Jeg har det av og til slik uten hormonspiral. Eller, nå har jeg bare hatt mensen to ganger etter sist fødsel, og da har jeg ikke vært til å være i hus med. Så jeg og mannen venter i spenning på hvordan det skal bli framover! Eneste jeg kan si er at det er skikkelig dritt å ha det slik iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...