Gå til innhold

Blødde....


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Er på hyttetur i Sverige, og begynte etter en båttur å blø i ca 2timer...men nå har det sluttet! Noen med erfaringer rundt dette??? Er så redd og lei meg at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :-(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også en blødning i stad, varte ca en halvtime tror jeg. En del friskt blod. Var på legevakten og der sa legen at det ikke var noe å bekymre seg over så lenge det bare var friskt blod og ingen eller lite smerter. Var det en stor blødning du hadde? Jeg er forresten 7+5 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde sånn passe mye, ble rødlig i buksa... Men bare friskt blod og ingen smerter! Så det er et godt tegn? Huff skulle ønske jeg kunne dra til legevakten NÅ :-( men ringer å får time i morgen og drar hjem til det...

Er ca 7-8 uker på vei, er ikke helt sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også hatt en liten blødning, men veldig lite på papiret bare... jeg ringte legen og han var ikke bekymret. skjekk med legen du også, får håpe det ikke kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen, og han var ikke bekymret og mente at så lenge det ikke var en stor blødning og ingen smerter så kunne dette gå helt fint :)

Men fikk beskjed om å ta kontakt igjen, eller dra på legevakten, hvis det fortsatte å blø eller hvis jeg fikk sterke smerter...

krysser fingrene for at dette går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg var selv på sykehuset for ul i dag. Der var det en liten spire med et lite, bankende hjerte. Hadde jo selv en blødning i går. Veldig deilig å se at alt er bra :) lykke til videre til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for lykkeønskninger :)

Fikk første prøvesvar i dag, og hcg nivået var på 24 000 ett eller annet...så det er jo positivt at det var såppas høyt. Men legen sa at vi kunne ikke slappe helt av før vi ser at det stiger...så tok ny blodprøve i dag og får svar på mandag eller tirsdag! Krysser fingrene ;)

 

Blødde bittelitt i dag igjen, men det var så lite at jeg håper dette går bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ul-time med en gang jeg begynte å blø i forrige svangerskap... Det var veldig beroligende for min del at det ble tatt så alvorlig.

Jeg trodde hcg fortsatte å stige en kort tid etter SA også jeg? MEn om det ikke stemmer er det jo veldig mye lettere for "dem" å ta blodprøver da. :) er veldig mange som har små blødninger gjennom svangerskapet. Så lenge det ikke gjør vondt er som regel alt fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk høre at så fort man har en sa så halverer hcg seg for hver dag som går...så en stigning er et sikkert tegn på at det ikke er sa :)

Får prøvesvarene i morgen eller tirsdag...er så veldig spent og nervøs!! gruer meg til å få svaret..

MEN har en god følelse, har ikke blødd noe mere og har ikke hatt noe vondt :)

Men man vet jo aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe alt er bra med lille spira di;) Ikke noe moro å blø. Men vet mange som har blødd, og det har gått helt fint;) Bra at det ikke er noen smerter da. Det var jo også bra hcg måling:D Håper den har steget! Jeg har vært usikker på om babyen min lever, siden jeg jeg målte hcg man 16. målte bare 3130. Synes det var litt lite... var 5+6 da. Skal be om ny prøve imorgen;) er 6+6 nå. Håper min stiger og;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg prøven var doblet seg på 2 dager :-))) hurra!!! Det var en lettelse og jeg er så glad :-))) lykke til med spiren din da doble, håper alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:D Det var godt å høre. Da kan du puste lettet ut;)

Jeg får svar imorgen. Spennende! Men tror egentlig at alt er bra. Har litt symptomer enda, men har ikke kastet opp, som jeg gjorde sist, det er litt rart. Men mulig jeg venter en gutt denne gangen;)

Bestillt UL på fre også for å se den lille:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL idag:S Gruer meg. Puppene er ikke ømme lenger.. og lite kvalm. Hadde også vondt i magen igår kveld. Er mentalt forberedt på at det ikke er noe levende der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff, ikke noe god følelse det der doble :( Men håper du ser et lite bankende hjerte, krysser fingrene for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke så bra på UL desverre:( Det var en BO, Blighted Ovum. Tom fostersekk. Rart for jeg har symptomer enda, men svake da. Hcg nivået mitt var for lavt så gynekologen, men legen min sa ingenting om det:( Nå skal jeg på utskrapning på mandag. Prøver igjen så fort vi kan. Da blir det kanskje mai eller juni terminklubb for meg. Masse Lykke til til alle dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...