Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har fått innvilget aap. Fått brev i posten om det osv. Ang beløp osv. Sender meldekort, og alle tidligere meldekort har de sendt manuelt, fikk jeg høre... Når har jeg sendt meldekort i to omganger, altså to perioder, og jeg har ikke fått noe penger ,!!!.?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 har du fulgt det ut rett? hvis du ikke har gjort det får du ikke penger. det skal være nei på di første spm og ja på det siste.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Når er vedtaket ditt datert? Har du fått innvilget aap f eks fra 1 august, så får du jo ikke noe penger enda.
Miss Dynamite Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har tatt nei på alt unntatt det siste, om at ja jeg vil fortsatt stå som arbeidssøker. Akkurat slik jeg fikk beskjed om fra saksbehandler....
Miss Dynamite Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Fra 11.mai som var. Venter også da på etterbetalingen.... So Much for anonym....
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 Ta kontakt med veilederen din på nav kontoret og få de til å sjekke hva som har skjedd.. .. Om et av meldekortene de sendte inn (eller et av de du har sendt inn) ble feil på så utbetales hverken det eller alle senere meldekort, det feile meldekortet "propper" igjen for alle utbetalinger..
Miss Dynamite Skrevet 16. juli 2012 #7 Skrevet 16. juli 2012 Åh Gud så oppgitt.jeg får ringe inn imorgen da, og høre.... Saksbehandleren er jo nærmest umulig å få tak i, kan en annen (tilfeldig som jeg ringer) se feilen ?
Miss Dynamite Skrevet 16. juli 2012 #8 Skrevet 16. juli 2012 På NAV sin side, under meldekort osv så står det, venter på behandling av tidligere mld kort???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå